به گزارش پارس نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش   گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص برنامه‌های دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی 95-94 پذیرش بیش از پنج هزار نفری در دانشگاه خواهیم داشت و برای این تعداد دانشجو-معلم پذیرفته شده تمامی برنامه‌های مصوب اجرایی خواهد شد و میزان پذیرش دانشجو معلم‌ها در 16 رشته تعیین شده انجام می‌شود. 

موسی‌پور در خصوص توزیع جنسیتی پذیرش دانشجو- معلم خاطر نشان کرد: این توزیع دانشجو-معلم در پردیس‌های مختلف صورت می‌گیرد و از میان پنج هزار پذیرفته شده، قریب به یک سوم یعنی حدود 1500 نفر را دختران تشکیل می‌دهند و دو سوم از پذیرفته شدگان شامل پسران هستند. 

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید، برنامه‌های دانشگاه در حال بازنگری است تا کیفیت بخشی به آن در حد مطلوب صورت بگیرد. 

وی تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن بحث سند تحول، این برنامه‌، دانشگاه فرهنگیان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و  به تبع آن تحولات جدید علمی برای سال تحصیلی 94-95 به مرحله اجرا در می‌آید. 

موسی‌پور در پایان با اشاره به تلاش برای افزایش سطح کیفی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در عمل برنامه‌های جدید از حیث انطباق با تحولات پیش روی آموزش و پرورش به طور قطعی در دستور کار دانشگاه است.