به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،نعمت‌الله موسی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان  در خصوص روند کاری دانشجویان ورودی 93 در دانشگاه فرهنگیان گفت: مسئول اصلی در فرآیند صدور حکم استخدامی دانشجو معلمان وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت برنامه ریزی است اما مسئولان دانشگاه فرهنگیان هم در حد توان خود پیگیر این قضیه هستند و در راستای رفع موانع قانونی و اجرایی و مالی موجود در این مسئله کوشش می‌کنند اما در هر صورت پاسخگوی نهایی وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت خواهد بود. 

وی با اشاره به این مسئله که در دفترچه کنکور سال 93 به تعهد به خدمت برای دانشجویان اشاره شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش به نیروی انسانی نیاز دارد و قطعا بخش اعظم این نیاز از سوی دانشگاه فرهنگیان تامین خواهد شد. بنابراین نگرانی در این خصوص چندان جایز نیست و این موضوع تاخیر در صدور حکم، به زودی حل خواهد شد. 

موسی‌پور خاطر نشان کرد: تعداد پذیرفته شدگان ورودی سال 93، کمتر از 10 هزار نفر است و اعمال صدور حکم با پیگیری‌های دانشگاه به نتیجه خواهد رسید و این پیگیری‌ها به حدی بوده است که در طی یک ترم گذشته، چندین بار با مرکز برنامه مذاکراتی صورت گرفته است.