به گزارش پارس به نقل از خراساناین ها بخشی از اظهارات متهمی است که دستش به خون جوانی بی گناه آلوده شده است. او که برای تشریح جزئیات چگونگی وقوع قتل مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفته بود در حالی که عنوان می کرد «آن روز مادرم، خنجر مرا به درون کاغذ روزنامه پیچید و مخفی کرده بود اما من به زور خنجر را از او گرفتم» به قاضی «کیانی» گفت: من در یک نانوایی در منطقه مهدی آباد بولوار توس کار می کردم و بیشتر اوقاتم را با دوستانم می گذراندم و برخی شب ها را هم در باغ ها و زمین های کشاورزی انتهای بولوار دوم طبرسی مشروبات الکلی مصرف می کردیم. شب حادثه نیز قرار بود به همراه چند تن از دوستانم، برای مصرف مشروبات بیرون برویم که من سراغ خنجر رفتم اما مادرم آن را پنهان کرده بود به همین دلیل با مادرم درگیر شدم تا این که مجبور شد خنجر را به من پس بدهد. آن را به کمرم بستم و بیرون رفتم. متهم این پرونده جنایی ادامه داد: در حالی که مشروب مصرف کرده بودیم و من هم حال طبیعی نداشتم به همراه دوستانم وارد چایخانه‌ای در بولوار طبرسی شدیم که در آن جا به دلیل «نگاه» یکی دیگر از دوستانمان با هم درگیر شدیم. در این هنگام متصدی کافه ما را به بیرون هدایت کرد. این در حالی بود که من خنجرم را بیرون کشیده و آن را در دست راستم گرفته بودم و غلاف آن را نیز در دست چپم می فشردم. در این حال وقتی فریاد زنان، به پیاده رو آمدیم احساس کردم جوانی به من تنه زد! وقتی برگشتم آن جوان از کنار من عبور کرده بود که ناگهان از پشت سر تیغه خنجر را در بدنش فرو بردم. آن جوان خون آلود روی زمین افتاد و من هم به همراه دوستانم از محل حادثه فرار کردم تا این که مدتی بعد کارآگاهان پلیس آگاهی مرا در منطقه بولوار فردوسی مشهد دستگیر کردند. این در حالی بود که دیگر دوستانم نیز دستگیر شده و همه ماجرا را اعتراف کرده بودند. من هم ابتدا سعی کردم قتل را به گردن نگیرم اما وقتی با شواهد و مدارک مستند روبه رو شدم دیگر چاره ای جز بیان حقیقت ندیدم و به قتل جوان ۲۶ ساله اعتراف کردم.

گزارش خراسان حاکی است: پس از اقاریر صریح متهم و دیگر افرادی که در نزاع منجر به قتل شرکت داشتند، قاضی «کیانی» دستور پایان بازسازی صحنه جنایت را صادر کرد و بدین ترتیب متهمان این پرونده جنایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند تا پرونده جنایت به خاطر «تنه زدن»، دیگر مراحل قانونی خود را طی کند. شایان ذکر است: در آغاز بازسازی صحنه قتل، کارآگاه رمضانپور (افسر پرونده) خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی و چگونگی دستگیری متهمان و همچنین اقاریر آنان در بازجویی های پلیس را مقابل دوربین قوه قضاییه تشریح کرد.

سابقه خبر

حدود ۲ ماه قبل، پرونده نزاع خونین با اعلام شکایت خانواده یک جوان که با ضربه خنجر مجروح شده بود در دادسرای مشهد تشکیل شد و به دستور مقام قضایی، نیروهای انتظامی تلاش گسترده ای را برای دستگیری عوامل این نزاع خونین آغاز کردند اما مدتی بعد، با مرگ جوان مجروح در بیمارستان، پرونده نزاع، رنگ جنایت گرفت و بدین ترتیب ۶ متهم این پرونده با تلاش کارآگاهان اداره جنایی دستگیر شدند.