به گزارش پارس به نقل از خراسان مرد کينه جويي که برادر بزرگ ترش را با ضربات مهلک خنجر به قتل رسانده بود در حالي جزئيات جنايت هولناک خود را مقابل دوربين قوه قضاييه و در حضور قاضي ويژه قتل عمد تشريح کرد که صداي بلندگريه هايش اهالي پنجتن 87 را به بيرون از منازل کشيد.

عقربه هاي ساعت 8 صبح را نشان مي داد که خودرو پليس آگاهي مقابل در آهني يک منزل مسکوني در منطقه پنجتن مشهد توقف کرد. مرد 42 ساله که پابندهاي آهنين بر پاهايش سنگيني مي کرد از خودرو پياده شد و سرش را روي در آهني منزل گذاشت. او در حالي که با مشت به در مي کوبيد و با صداي بلند گريه مي کرد سعي داشت وانمود کند از کشتن برادر 55 ساله اش پشيمان شده است. با گريه هاي جيغ گونه متهم به قتل، اهالي پنجتن 87 از منازلشان بيرون آمدند و در اطراف اين منزل مسکوني حلقه زدند. در اين حال و با دستور قاضي سيدجواد حسيني، متهم وارد حياط منزل مسکوني شد جايي که بيست و پنجم فروردين خون برادرش را بر زمين ريخته بود او باز هم خود را کف حياط انداخت و در حالت درازکش به گريه هايش ادامه داد. اين در حالي بود که قاضي با تجربه دادسراي مشهد در آرامش کامل منتظر ماند تا او آمادگي بازسازي صحنه قتل را پيدا کند. دقايقي بعد، مرد 3 زنه مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت و پس از آن که قاضي حسيني ماده 129 آيين دادرسي کيفري را به وي تفهيم کرد که مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بازگو کند به تشريح جنايت خود پرداخت و گفت: «ح-ش» هستم و 42 سال سن و 5 فرزند و 3 همسر دارم. اختلاف من و برادرم از شهريور سال گذشته هنگامي شروع شد که فهميدم برادرزاده ام به دختر 4 ساله ام توهين زشتي کرده است. آن شب موضوع را به زن برادرم گفتم، اما برادرزاده ام از چنگم گريخت و با موزائيک ضربه اي به سرم زد. بعد از اين ماجرا اختلافات و درگيري هاي ما شروع شد که پس از يک نزاع خانوادگي آن ها از من شکايت کردند و من به پرداخت مبلغ 5 ميليون و 400 هزار تومان ديه محکوم شدم ولي توان پرداخت آن را نداشتم. اين در حالي بود که يکي از همسران من در همين منزل (محل جنايت) زندگي مي کرد و من نزد همسر ديگرم بودم. وي که خود را راننده کاميون معرفي مي کرد، ادامه داد: کينه من هنگامي شدت گرفت که برادرم با مامور انتظامي به در منزل همسر ديگرم رفته بود تا با دستگيري من بتواند ماجراي ديه را پيگيري کند. وقتي اين موضوع را شنيدم عصباني شدم و در حالي که خنجري نيز به همراه داشتم به منزل برادرم آمدم .در آن هنگام صداي برادرم را شنيدم که مي گفت: بايد ديه مرا بدهد من ديه مي خواهم. ساعت حدود 10 شب بود که به همين دليل با «م» درگير شديم و من با ضربه خنجري که به قلب او زدم خودم را بدبخت کردم. من فقط عصباني بودم و قصد کشتن برادرم را نداشتم تنها مي خواستم او را با چاقو بترسانم ولي اين اتفاق تلخ رخ داد. گزارش خراسان حاکي است: پس از آن که متهم به قتل صحنه جنايت خود را با حضور مقام قضايي بازسازي کرد کارآگاه رمضانپور (افسر پرونده) نيز خلاصه اي از محتويات پرونده و اعترافات متهم در پليس آگاهي را تشريح کرد و بعد از آن نيز قاضي سيدجواد حسيني با اعلام پايان بازسازي صحنه قتل، دستور داد متهم براي سير مراحل قانوني روانه زندان شود.

سابقه خبر
نيمه شب بيست و پنجم فروردين گذشته، ماموران انتظامي در تماس با قاضي ويژه قتل عمد، وي را در جريان مرگ مرد 55 ساله اي قرار دادند که با ضربه مهلک خنجر مجروح شده و در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد جان باخته بود. با تحقيقات شبانه قاضي حسيني سرنخ هايي به دست آمد که نشان مي داد برادر مقتول هنگام جنايت در محل حادثه حضور داشته است. چند ساعت بعد، ماموران انتظامي، کاميوني را که متهم رانندگي آن را به عهده داشت در چهارراه ميدان بار نوغان شناسايي کردند و به طور نامحسوس کاميون پارک شده را زيرنظر گرفتند تا اين که سپيده دم متهم سوار خودرو شد و قبل از آن که خودرو را روشن کند حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورد و بدين ترتيب با اعترافات وي، راز يک پرونده جنايي در حالي فاش شد که خنجر خون آلود نيز درون کاميون کشف و ضميمه پرونده شد.