به گزارش پارس به نقل ازخبرگزاری مهر«اولترا رمنس» ۳۵ ساله روش عجیبی برای زندگی خود پیش گرفته و از ۱۵ سال پیش تاکنون خانه‌ به دوش بوده است. رمانس با اینکه حساب بانکی دارد در این مدت به بانک هم نرفته و پول‌هایش را داخل کیسه‌ای در زمین مدفون می‌کند. او هیچ‌وقت اتومبیل شخصی نداشته و در هیچ مکانی بیش از ۶ ماه زندگی نکرده است. او درباره خودش می‌گوید: «ما یک سری تصورات قالبی درباره موفقیت در جهان مدرن داریم. برای من این موفقیت تعریف دیگری دارد و هرچند شاید غیرطبیعی به نظر برسد؛ اما من آن را دوست دارم.»

رمنس از پیچیدگی‌های زندگی شهری متنفر است: «من دوست دارم همه چیز را برای خودم ساده کنم. پس صورتحساب‌ها و تشریفات اداری به درد من نمی‌خورند. این‌ها بزرگترین عامل استرس در زندگی من هستند و من تصمیم گرفتم همه آن‌ها را حذف کنم.»

با اینکه اولترا از طریق حساب بانکی‌اش به خرید و فروش قطعات دوچرخه هم می‌پرداخت و از این راه درآمد نسبتا خوبی هم داشت، ترجیح داد به زندگی ساده خود، پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ادامه دهد. خودش می‌گوید برای اینکه خرج زندگی‌اش را دربیاورد معلمی و حتی ماهیگیری کرده است: «تقریبا ۶ ماه از سال را کار می‌کنم. گاهی به ماهیگیری می‌پردازم و گاهی هم راهنمای تور می‌شوم.»

رمنس از این سبک زندگی خود بسیار راضی است: «این خیلی لذت‌بخش است که نصف سال را کار کنی و بقیه آن را به ماجراجویی و کارهای مورد علاقه‌ات بپردازی.»

او اغلب به تنهایی سفر می‌کند؛ اما گاهی دوستانش هم او را همراهی می‌کنند. سال گذشته فقط ۱۴ شب را داخل خانه و فضای بسته گذرانده و بقیه آن را در چادر زندگی کرده بود. به این زندگی در چادر هم علاقه خاصی دارد: «من دوست ندارم کار کنم! دوست دارم فقط از طریق دوچرخه مسافرت کنم و در کوه و جنگل و بیابان چادر بزنم.»

برای تهیه غذا هم خیلی به خود زحمت نمی‌دهد و از توت‌های جنگلی تا جلبک دریایی تغذیه می‌کند اما ماست و انواع میوه‌ها مهم‌ترین بخش رژیم غذایی او را تشکیل می‌دهند.

رمنس تا به حال برای تعمیر دوچرخه‌هایش پول زیادی خرج کرده و ۱۵ تا ۲۰ دوچرخه هم عوض کرده است؛ اما هنوز به زندگی همراه با آن علاقه‌مند است.