به گزارش پارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، بهرام زینلی در این باره اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی خودرو در اتوبان قزوین ـ زنجان از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مأموران پلیس راه ایستگاه قره‌باغ به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو پارس با پنج سرنشین واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در این حادثه رانندگی دو سرنشین ۵۱ و ۵۵ ساله در دم فوت کرده و راننده و سه سرنشین دیگر خودرو مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

زینلی تصریح کرد: کارشناس فنی تصادفات علت این واژگونی را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده هنگام رانندگی اعلام کرده است.

توقیف یک دستگاه کامیون احشام قاچاق

فرمانده انتظامی البرز نیز از توقیف یک دستگاه کامیون احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۳ بیدستان با توقف کامیون یاد شده ۱۰۰ راس دام که فاقد هرگونه مجوز حمل و دامپزشکی بود را ضبط و با هماهنگی مراجع قضایی به اداره دامپزشکی شهرستان البرز تحویل دادند.

سرهنگ ولی اله رسولی راد اضافه کرد: براساس بررسی های به عمل آمده مشخص شد راننده متخلف، احشام قاچاق را از بوکان بارگیری و قصد انتقال آنها به تهران را داشت.

عامل تاسیس دفتر بیمه جعلی در قزوین دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین نیز از دستگیری عامل تاسیس دفتر بیمه جعلی که اقدام به صدور بیمه نامه های جعلی در این استان را می نمود، خبر داد.

سرهنگ علی حسین حسینی نژاد افزود: فردی با در دست داشتن بیمه نامه یکی از شرکت های معروف بیمه به این اداره مراجعه و از این شرکت بیمه شکایت کرد.

وی ادامه داد: با بررسی و پیگیری های به عمل آمده، شرکت بیمه هویت این دفتر را جعلی عنوان کرد و با اعلام شکایت از عامل تاسیس این دفتر، پرونده ای در این رابطه در پلیس آگاهی قزوین تشکیل و تحقیقات آن آغاز شد.

سرهنگ حسینی نژاد یادآور شد: ماموران با تکمیل اطلاعات پی بردند که متهم علاوه بر تاسیس غیرمجاز دفتر بیمه و صدور بیمه نامه های جعلی اتومبیل، اقدام به فروش فیش های بانکی ۱۵ هزار ریالی به قیمت ۱۵۰ هزار ریال به مردم می نمود.