به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، روز گذشته در جاده های کشور شاهد تصادفات مرگبار بودیم که در آن تعدادی از شهروندان فوت کرده و تعدادی دیگر مجروح شدند.

در زیر تعدادی از حوادث مرگبار جاده های کشور را می خوانید.

تصادف فوتی در جاده زاهدان به بم

برابر اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان در ساعت ۱۵ روز شنبه واژگونی یکدستگاه مینی بوس در کیلومتر ۳۵ محور زاهدان به بم موجب کشته شدن ۱ نفر و مجروح شدن ۸ نفر شد.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده مینی بوس اعلام شده است.

۲ کشته در تصادف جاده ساوه همدان

برابر اعلام پلیس راه استان مرکزی در ساعت ۱۷ روز شنبه تصادف یکدستگاه پژو ۴۰۵ با یکدستگاه وانت نیسان و یکدستگاه پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۴۱ جاده ساوه به همدان ۲ نفر کشته شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس انحراف به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

۵ مجروح در واژگونی محور لامرد-شیراز در استان فارس

برابر اعلام پلیس راه استان فارس در ساعت ۳ بامداد روز شنبه واژگونی یکدستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۶ محور لامرد-شیراز در استان فارس موجب مجروح شدن ۵ نفر شد.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری پراید اعلام شده است.

۳ کشته و ۳ مجروح در واژگونی فوتی در محور مشهد - باغچه در استان خراسان رضوی

برابر اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی در ساعت ۴ بامداد روز شنبه واژگونی یکدستگاه سواری پژو روآ در کیلومتر ۱۰ در محور مشهد - باغچه در استان خراسان رضوی موجب واژگونی و مرگ ۳ نفر و مجروح شدن ۳ نفر دیگر شد.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری پژو روآ اعلام شده است.