به گزارش پارس به نقل از جام جم پنج مرد شیطان‌ صفت که در پرونده‌های متفاوت در پوشش مامور، دوستی و تهدید در خیابان زنان و دختران را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در عملیات‌های پلیسی دستگیر شدند. متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت و مجازاتی سنگین در انتظار آنهاست. براساس قانون مجازات اسلامی، در صورت اثبات جرم تجاوز به عنف، مجرمان به اعدام محکوم خواهند شد.
 
در نخستین پرونده 2 مرد که با ربودن زنی او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در دام پلیس تهران گرفتار شدند.

ساعت 21 و 30 دقیقه 29 بهمن سال گذشته ماموران بوستان چیتگر با دختر جوانی که وضعیت ظاهری به هم ریخته ای داشت، روبه رو شدند. با انتقال دختر جوان به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت.

سمانه 20 ساله به ماموران گفت: ساعت 18 و 30 دقیقه همراه دوستم حامد به پارک آمدیم. او وارد دستشویی شد و همزمان مرد میانسالی با کاپشن مشکی به من نزدیک شد و خودش را مامور معرفی کرد. او مدعی شد باید همراه او به کلانتری بروم. چند قدمی همراه او رفتم که پسر جوانی به ما ملحق شد. مرد میانسال در میان راه از مسیر اصلی منحرف شد و مرا به محل خلوت برد. وقتی به او اعتراض کردم دو گوشی تلفن همراه و کیفم را گرفت. او سپس مرا بیهوش کرد.

ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم متوجه شدم متهمان مرا مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

در ادامه با ارجاع پرونده به دادسرای امور جنایی با دستور بازپرس شعبه هفتم تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رسیدگی به پرونده را آغاز کردند. سرانجام ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند مرد شیطان صفت را همراه همدستش دستگیر کنند.

روز گذشته با انتقال قاسم 42 ساله به دادسرا او در جلسه بازپرسی گفت: راننده آمبولانس هستم. آن روز همراه همکارم علی برای تفریح به چیتگر رفتیم. در آنجا دختر و پسر جوانی را دیدم و فکر شیطانی به ذهنم رسید. وقتی آنها یک لحظه از هم جدا شدند سراغ دختر رفتم و با ادعای این که مامور هستم او را با خود به حاشیه پارک بردم. همدستم نیز با ما همراه شد و از او خواستم با فاصله کشیک دهد. دختر جوان را بی هوش کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.

علی، متهم دیگر پرونده در بازجویی ها مدعی شد بعد از این که خود را مامور معرفی کردیم دختر جوان به ما اعتماد کرد و او را با خود به حاشیه پارک که جای خلوتی بود بردیم.

با اعترافات متهمان به آزار و اذیت دختر دانشجو با دستور بازپرس سعید احمدبیگی متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند تا سایر اقدامات مجرمانه آنها مشخص شود.

پایان تلخ تفریح در جاجرود

در دومین پرونده، نهم اردیبهشت امسال دختر 23 ساله ای همراه خانواده اش با مراجعه به ماموران پلیس از پسر شیطان صفتی به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

با ارجاع پرونده به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تحقیقات برای شناسایی پسر جوان آغاز شد.در ادامه ماموران متوجه شدند پدر این دختر با یکی از دوستان متهم که در این جرم دست داشته درگیر شده و او را مجروح کرده است.

متهم اصلی نیز روز یکشنبه از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.با انتقال متهم به دادسرا او با قبول اتهام آزار و اذیت دختر جوان گفت: با چند نفر از دوستانم و شاکی برای تفریح به حوالی جاجرود رفتیم. آنجا فکر پلیدی به ذهنم رسید و دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم.

دختر جوان نیز مدعی شد پسر جوان و همدستش از سوی فردی اجیر شده و مرا به زور مورد تجاوز قرار دادند.

با اعترافات پسر جوان، متهم با دستور قاضی محسن مدیرروستا بازداشت شد و در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین همدست متهم 26 ساله نیز به علت پارگی طحال در بیمارستان بستری است.

ربودن زن جوان در خیابان

در آخرین پرونده، 21 اردیبهشت امسال مردی همراه همسرش با حضور در پلیس آگاهی استان زنجان و اعلام شکایتی عنوان کرد همسرم توسط دو مرد ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته و خواستار دستگیری متهمان هستم.

با تشکیل پرونده قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به تحقیق از زن جوان پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: عصر روز گذشته هنگام بازگشت به خانه ام بودم که یک خودروی پژو راهم را سد کرد. راننده با تهدید قمه مرا سوار خودروی خود کرد و به مقابل خانه ای قدیمی برد. او مرا به داخل خانه برد و هرچه التماس می کردم، بی فایده بود. در این خانه مرد دیگری نیز حضور داشت که 2 مرد شیطان صفت با تهدید و زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم گرفتند. آنها تهدید کردند اگر شکایت کنم، فیلم را در شهر پخش می کنند.

در ادامه از متهمان چهره نگاری شد که همسر این زن یکی از آنها را شناسایی کرد و گفت: این مرد در نزدیکی مغازه من زندگی می کند و نمی دانم با چه انگیزه ای دست به این کار زده است.

با کشف این سرنخ و به دست آمدن هویت یکی از متهمان، ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شده و ساعاتی بعد از این شکایت، متهم فراری را در یکی از محله های شهر شناسایی و دستگیر کردند. همزمان در عملیات دیگری، دومین مرد آزارگر نیز توسط پلیس دستگیر شد.