به گزارش پارس به نقل از جهان، جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون که نخستین تجربه کارگردانی خود با عنوان «رنج و سرمستی» را در زمان مدیریت شفیع آقامحمدیان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کسب کرده است درباره سرنوشت اکران این فیلم سینمایی به  مهر گفت: با تغییر مدیریت در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نخستین فیلم من با عنوان «رنج و سرمستی» بایکوت شد و اجازه دخالت در امور اکران این فیلم سینمایی را ندارم و فرصت گفتگو نیز فراهم نمی شود.

وی ادامه داد: از همین رو نمی دانم سرنوشت اکران این فیلم سینمایی چه می شود و چه کسانی پاسخگو خواهند بود. نکته قابل تامل این است که خود من به عنوان صاحب اثر حتی نسخه ای از «رنج و سرمستی» در اختیار ندارم و دلیل این همه بی رحمانه برخورد کردن را نیز نمی دانم.

الماسی تصریح کرد: فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» توانمندی و هوشیاری انسان مقابل بازی تاریخ سرنوشت این سرزمین را نشان می دهد.

کارگردان فیلم اکران نشده «رنج و سرمستی» در پایان صحبت های خود درباره فعالیت های آتی در سال ۹۴ گفت: از سرگیری فعالیت های من در سال جدید منوط به مشخص شدن وضعیت اکران فیلم «رنج و سرمستی» است. ضمن اینکه در طول سه سال گذشته پیشنهادی برای بازی در هیچ فیلم و سریالی نداشتم و امیدوارم سال جدید سالی پر کار برای من باشد تا بتوانم مانند برخی از همکارانم خوب زندگی کنم.