به گزارش پارس به نقل از  ایرنا، محمود واعظی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه توجه به مناطق محروم یکی از برنامه های جدی این وزارتخانه است، امسال به 25 هزار روستای کشور اینترنت داده می شود.

وی با قدردانی از دولت و مجلس شورای اسلامی بخاطر تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه های مهم این وزارتخانه یادآوری کرد: با حمایت های انجام شده در سال 94 در بخش های مختلف گام های اساسی برداشته خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: فعال کردن پست لوچستیک و ارایه 9 خدمت جدید همراه با نوسازی از سیاست های این وزارتخانه در بخش پست است.

واعظی ادامه داد: با قوت تحقیقات فضایی و ساخت ماهواره توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری به پیش خواهد رفت.

وی گفت: هم اینک 200 شهر به نسل سوم تلفن همراه تجهیز شده اند که امسال مردم در تمام شهرهای بزرگ از این خدمت ارتباطی بهره مند خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بدون اشاره به اعتبار اختصاصی به این وزارتخانه در سال جاری افزود: 40 شهر کشور نیز به نسل چهارم تلفن همراه مجهز هستند.

واعظی با ابلاغ سلام رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به مردم استان بوشهر یادآوری کرد: در نشستی که با استاندار بوشهر برگزار خواهد شد مسایل مختلف برای شتاب بخشی در توسعه این استان را با مشورت دکتر سالاری شناسایی و پس از بازگشت در جلسه دولت مطرح خواهم کرد.