شماره 498 هفته نامه ، جوانانه همشهری منتشر شد . 

به گزارش پارس، دراین شماره که ویژه نامه نوروزی این مجله هم هست،مصاحبه ها و گفت و گوهایی جذاب و خواندنی از ستاره های سینما و ورزش که در اتفاقات سال 1393 سهیم بوده اند می خوانید. 

497

همشهری جوان در بخش سینمایی سراغ ستاره جوان و پرکار سینمای ایران در سال 93 رفته است. بابک حمیدیان که سال گذشته را با اکران «چ» شروع کرد و در سریال های «پرده نشین» و «گذر از رنج ها» هم نقش آفرینی کرده بود یکی از پرکارترین های سینماست که گفت و گویی مفصل با همشهری جوان انجام داده . 

گفت و گوهای دیگر این نشریه در حوزه سینما با مهدی هاشمی است. بازیگری که شاید پرکار نبوده ، اما نقش آفرینی ویژه اش در ابتدای سال در سریال دردسرهای عظیم اینقدر خوب بود که مورد توجه قراربگیرد. هاشمی مدت هاست مصاحبه مکتوب نداشته و به همین دلیل خواندن مصاحبه اش می تواندجذاب باشد.

دیگر مصاحبه سینمایی این نشریه با سحر دولت شاهی است.پرکارترین خانم جشنواره فجر سال 93 که فیلم هایش را در سال 94 خواهید دید. او البته جایزه سیمرغ جشنواره فجر را هم برد و از این منظر گفت و گوهای همشهری جوان را کامل می کند. 

در قسمت ورزشی همشهری جوان با گفت و گوهای متفاوتی مواجه خواهیدبود .از گفت وگو با سید مهدی رحمتی یکی از جنجالی ترین چهره های فوتبال در سال گذشته بگیر تا  مصاحبه ای با اسکوچیچ مربی محبوب تیم فولاد خوزستان ، گزارش های نوروزی ، داستان ها و روایت های نوروزی و سبک زندگی،  خواندن روایت های ملل مختلف از بخش های مهم ویژه نامه نورزی همشهری جوان است .