به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر حسین عاشقی مدیر عامل بیمارستان جامع زنان محب یاس با اشاره به اینکه قرار است تمام خدمات بهداشتی و درمانی زنان در این بیمارستان ارائه شود ؛ اظهار داشت:ظرفیت فعلی برای پذیرش بیمار ۲۵۰ تخت است که امیدواریم به ۳۵۰ تخت گسترش یابد و با توجه به قراردادی که بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و موسسه محب منعقد شده و همچنین مشارکت بخش دولتی و غیردولتی در ساخت این بیمارستان ؛۷۰ درصد بیماران با بیمه های پایه و ۳۰ درصدنیز از طریق بیمه های تکمیلی پذیرش می شوند.

وی افزود:بیمارستان قدیمی نیز به این قسمت منتقل شده و در کلیه رشته ها به زنان خدمات می دهد.

وی با بیان اینکه مشارکت بخشهای غیر دولتی کمک شایانی به وزارت بهداشت در امر خدمت رسانی به مردم می کند ؛ادامه داد:هزینه ساخت این بیمارستان نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان شده ؛ که دولت بصورت نقدی سرمایه گذاری نکرده است بلکه بحث واگذاری زمین و مجوزها توسط دولت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیمار آزاد در این بیمارستان پذیرش نمی شود خاطرنشان کرد:مراجعه کنندگان باید بیمه پایه یا تکمیلی داشته باشند در غیراینصورت باید به بیمارستان خصوصی مراجعه کنند.

عاشقی به دو بخش "زیتون" و "طوبی" که با بیمه های تکمیلی قرارداد دارند اشاره کرد و گفت:این دو بخش با ظرفیت ۵۰ تخت تجهیز شده اند و بخش LDR نیز با ۵ تخت به بیماران خدمات ارائه می دهد.

به گفته وی یکی از بخش های ویژه که در این بیمارستان تاسیس شده، بخش ویژه بستری و زایمان است که بیماران در همان تختی که بستری شده اند، زایمان می کنند.