به گزارش پارس بمهندس وحید رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات جلسه شب گذشته شورای عالی جمعیت هلال‌احمر گفت: این جلسه به ریاست دکتر فرهادی و با حضور تمامی اعضای شورای عالی هلال‌احمر به غیر از شخص وزیر کشور که نماینده‌اش در این جلسه حضور داشت، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که دکتر ظریف وزیر امور خارجه و دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز حضور داشتند، مقرر شده بود که دکتر رییس کرمی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر عملکرد این حوزه را تشریح و درخصوص مباحث سلول‌درمانی نقطه‌نظرات اعضای شورای عالی اخذ شود، همچنین درخصوص دانشگاه بین‌المللی هلال‌احمر نیز مباحثی مطرح و در آخر نیز درخصوص چگونگی انتخاب رییس جدید، اعضا به تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در پایان جلسه مقرر شد امروز (چهارشنبه) تمامی کاندیدا رزومه خود را به دبیرخانه شورای عالی ارسال و این رزومه در اختیار کلیه اعضای شورا قرار گیرد، گفت: احتمالا در جلسه بعدی چگونگی انتخاب رییس جدید در دستور کار قرار می‌گیرد اما هنوز زمان قطعی آن اعلام نشده است.

دکتر احمد موسوی دبیر کل فعلی جمعیت هلال‌احمر، اکرمی، ابوالقاسم موسوی (چشم‌پزشک)، دکتر کولیوند مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء و دکتر ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت به عنوان نامزدهای ریاست هلال احمر مطرح هستند.