به گزارش پارس؛ نظرنژاد در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این که آیا اخیرا برای افزایش قیمت نان چیزی به شما ابلاغ شده یا خیر گفت: اگر چه ما نسبت به قیمت نان و اصلاح آن گلایه داریم، اما تاکنون چیزی برای افزایش قیمت نان به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: با توجه به نرخ تورم ما افزایش ۲۰ درصدی برای سال ۹۲ و افزایش ۲۰ درصدی برای سال ۹۱ را که در مجموع ۴۰ درصد می‌شود، پیشنهاد داده‌ایم، چرا که هم اکنون نانوایانی که برایش ۹۰۰ تومان تمام می‌شود، را ۶۰۰ تومان می‌فروشد و تمام نانوایان سنگکی از این وضعیت ناراضی هستند، ولی پاسخی برای آنها نداریم.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی طی دو سال اخیر هزینه جانبی مانند آب، برق، گاز و بیمه افزایش چشم‌گیری داشته، در حالی که نرخ نان ثابت مانده است و باید فکری برای آن کرد.

به گزارش فارس طی چند روز اخیر با انتشار خبری از سوی یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان از ابتدای آذر ماه رسانه‌ها پیگیر این مسئله شدیم، اما با سکوت یا اظهار بی‌اطلاعی مسئولان از جمله استانداری، وزارت صنعت ، اتاق اصناف و حتی اتحادیه مواجه شدند. باید منتظر ماند تا ببینیم این افزایش از آذرماه عملی می‌شود یا خیر.

در عین حال نباید فراموش کرد که نان قوت غالب خانواده‌های کم‌درآمد و پرجمعیت است که افزایش قیمت آن ممکن است تبعاتی در پی داشته و دولت باید فکری در این زمینه بکند.