به گزارش پارس به نقل از فارس، برخی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری حضرت آیت الله خامنه ای ، از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.


در همنی رابطه بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: شکر خدا حال رهبر معظم انقلاب بسیار خوب بود و به تمام دانشجویان و جوانان سلام رساندند و از خداوند متعال برای آنها آرزوی توفیق داشتند.

این فعال دانشجویی دانشگاه مالک اشتر تاکید کرد: ما هم سلام تمام دانشجویان دانشگاه مالک اشتر را به رهبر معظم انقلاب رساندیم.

کلاته افزود: رهبری در این دیدار برای دانشجویان دانشگاه مالک اشتر دعا کردند و فرمودند: انشاالله موشک‌هایتان بر سر دشمنان اسلام بخورد.

میکائیل دیانی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: ایشان در این دیدار بسیار با روحیه بودند و بسیار خوب از دانشجویان استقبال کردند. حال ایشان مساعد بود و با شوخی و خنده با اعضای تشکل‌ها برخورد داشتند.

دیانی تاکید کرد: در این مراسم پیام همه دانشجویان و جوانان را به مقام معظم رهبری رساندیم و گفتیم که همه آنها مشتاق دیدار و عیادت از ایشان هستند و برای بازگشتشان از بیمارستان لحظه شماری می‌کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم از ما خواستند تا سلام ایشان را به همه دانشجویان برسانیم و دعا کردند تا خداوند همیشه همه دانشجویان و جوانان کشور را حفظ کند.

وی همچنین اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم مانند همیشه استوار و با رویی گشاده از دانشجویان استقبال کردند و برخورد ایشان ما را به یاد دیدار اخیری که با دانشجویان داشتند انداخت.

علی پهلوان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: امروز برای دانشجویان یک روز به یاد ماندنی بود روزی که در تمام طول عمر آن را فراموش نخواهند کرد. این دانشجویان که از اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی بودند امروز یک بار دیگر تواستند رهبرشان را نزدیک ببینند و با ایشان گفت‌وگو کنند.

وی ضمن بیان اینکه حال رهبری بسیار مساعد و خوب است، افزود: رهبر معظم انقلاب استقبال بسیار گرمی از دانشجویانی که برای عیادت ایشان به بیمارستان رفته بودند، داشتند.

پهلوان ادامه داد: در این دیدار همانطور که از قبل به اعضای اتحادیه قول داده بودیم، سلام همه آنها را به مقام معظم رهبری رساندیم و ایشان نیز به همه دانشجویان و جوانان سلام رساند.

بنا بر این گزارش، عصر امروز تعدادی از نمایندگان و اعضای بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه دانشجویی از مقام معظم رهبری در بیمارستان عیادت کردند.