به گزارش پارس به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری صحنه روز شنبه در این خصوص اعلام کرد: چندی پیش خبری کذب و خلاف واقع به نقل از سایت ها با عنوان ˈسیلی نماینده دولت تدبیر و امید در گوش مامور راهنمایی و رانندگیˈ منتشر شد که متاسفانه در شبکه خبر رسانه ملی نیز بازتاب یافت.

در ادامه این توضیحات آمده است: در 29 فروردین ماه سالجاری فرماندار صحنه در محور صحنه به کرمانشاه در حال حرکت بود که در میانه راه خودروی وی با علامت ایست پلیس راهور متوقف شد.

پس از توقف به دلیل سرعت غیرمجاز (113 کیلومتر بر ساعت، سرعت مجاز 110 کیلومتر بر ساعت)، خودروی یادشده به پلیس راه بیستون منتقل می شود و زمانی که در پلیس راه، تعلق خودرو به فرماندار صحنه محرز می شود بدون کوچک ترین درگیری فیزیکی که برخی رسانه های مخالف دولت بر روی آن مانور دادند، موضوع حل و فصل می شود.

در ادامه این تکذیبیه آمده است: ضمن اینکه در پی انتشار این خبر غیرواقعی، سردار کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در مصاحبه با رسانه ها، موضوع برخورد فیزیکی فرماندار صحنه با مامور پلیس راه را تکذیب کرد.

روابط عمومی صحنه افزود: اگر چه اهداف منتشرکنندگان این خبر کذب ایجاد جو روانی علیه دولت است اما برای تنویر افکار عمومی لازم است اعلام شود که افسر پلیس راه نیز موضوع درگیری فیزیکی را قویا تکدیب کرده لذا از رسانه های گروهی درخواست داریم برای عمل به رسالت سنگین خود، به حیثیت و آبروی افراد توجه کرده و با هدف تخریب دیگران به دنبال خبرسازی و شایعه پراکنی نباشند.

روابط عمومی فرمانداری صحنه با ابراز تاسف از اقدام غیراخلاقی این گونه رسانه ها و تکذیب این خبرسازی بی اساس افزود ، از اصحاب رسانه انتظار داریم تا با توجه به اصول حرفه ای، برخورد آگاهانه و اخلاقی داشته باشند و در انعکاس اخبار تامل بیش از پیش نمایند.

روابط عمومی فرمانداری صحنه در پایان خاطر نشان کرد : این مجموعه پیگرد حقوقی و برخورد قانونی با منتشرکنندگان این خبر کذب را حق قانونی خود می داند.