به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین انواری ظهر امروز در همایش تخصصی زنان سرپرست خانوار در ساری اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار باید در زندگی با توکل به خدا و صبر در برابر مشکلات به گونه ای تلاش کنند تا با توانمند سازی خود بتوانند نقش خود به عنوان زن در جامعه را ایفا کنند.


وی، توانمند سازی زنان سرپزست خانوار را ضروری دانست و افزود: باید در برابر مشکلات با صبر و شکیبایی به خداوند اعتماد کرد و با تقویت باورهای درست زمینه ای را برای ازدواج مناسب زنان سرپرست خانواده فراهم کرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز گفت: حل مشکل بیکاری، ایحاد بستر امن در جامعه و حضور زنان سرپرست خانوار، رفع نیاز زنان سرپرست و زمینه سازی برای فراهم کردن رفاه فرزندان از مهمترین دغدغه هایی بود که در این همایش مطرح شد.

تیمور طهماسب پور گفت: بیش از ۶۲ هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران از خدمات امداد رسانی کمیته امداد استفاده می کنند.

وی افزود: ۳۸ هزار زن سرپرست خانوار در مازندران حضور دارند و کمیته امداد تلاش می کند تا با فراهم کردن بسترها، زمینه مناسب ازدواج مجدد در زنان سرپرست خانوار را فراهم کند.

طهماسب پور با بیان اینکه زن سرپرست خانوار با مشکلات اقتصادی اجتماعی در جامعه مواجه است تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار برپا می شود.

وی تاکید کرد: زنان سرپرست با شرکت در کلاس های آموزشی با تقویت مهارت خود باوری و ایجاد اعتماد به نفس آشنا می شوند.