به گزارش پارس به نقل از مهر، محمود گودرزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به لباس تیم ملی، گفت: لباس تیم ملی کیفیت مناسبی دارد و از یک برند معتبری در اروپا تهیه شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اعتراض یکی از سرمربیان نسبت به کیفیت لباس تیم ملی، گفت: این سرمربی توقع داشت مبلغی هم از طرف اسپانسر به وی پرداخت شود و به دلیل این اختلافات گفت که لباس کیفیت ندارد.

وی همچنین در خصوص وام ازدواج نیز گفت: یک و نیم میلیون نفر در نوبت وام هستند، اما بانک ها پول هایشان را از صندوق مشترک خارج کرده اند و در نتیجه اعتباری وجود ندارد و امکان پرداخت وام برای ازدواج نیست.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به این سوال که ادعا شده است دوستان و شرکای تجاری آقای خادم عضو هیات مدیره پرسپولیس هستند، گفت: چنین چیزی را تایید نمی کنم.

وی افزود: ممکن است در یک فدراسیون و سازمانی دو نفر نسبت بسیار دوری با هم داشته باشند، ضمن اینکه آقای رسول خادم در فدراسیون کشتی هستند و برادرش نیز معاونت پارلمانی است، دو نفر با شخصیت مستقل ولو برادر. بنابراین در قانون نسبت داشتن، جرم نیست.

گودرزی ادامه داد: البته اگر این رابطه فامیلی منجر به برداشتی از بیت المال یا ایجاد رانت باشد، محل ایراد است اما اگر موجب آورده برای یک سازمان شود بسیار پسندیده است و به نظر من این جور قضاوت بی انصافی است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص تدارکات تیم ملی فوتبال و در پاسخ به این سوال که فدراسیون و وزارت ورزش اعتبارات لازم را برای اردوهای تیم ملی فراهم نمی کنند، گفت: بازی تدارکاتی را خود سرمربی تعیین می کند و برنامه های اردوی تیم ملی توسط تیم فنی تصمیم‌گیری می شود و فدراسیون نیز اعتبارات لازم آن را تهیه خواهد کرد و ما مشکلی برای تامین اعتبارات لازم نداریم و تاکنون نیز طبق برنامه کادر فنی عمل کرده‌ایم.

وی افزود: همچنان که سرمربی اردوگاه های سه گانه را در نظر داشت و ما نیز اعتباراتش را تامین کردیم.

گودرزی همچنین در پاسخ به این سوال که هیچ سنخیتی میان وظایف وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد آیا شما با این اتصال موافق هستید، گفت: شاید این اتصال منطقی نباشد و یک شورای راهبردی نیز تاسیس شده که یکی از دستوراتش انتزاع و یا تداوم وزارت ورزش و جوانان است و این شورا تصمیم می گیرد که اینها از هم منفک شوند و یا اینکه همین گونه به کار خود ادامه دهند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: البته با این اتصال ممکن است در حق جوانان ظلم شده باشد.

وی همچنین در خصوص واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: این موضوع در قانون بودجه به دولت تکلیف شده و کمیته ای برای نوع واگذاری و ایجاد مدلی برای واگذاری و تامین منافع هواداران اندیشیده شده و امیدواریم که این کمیته هر چه زودتر تشکیل و کار خود را به زودی آغاز کند.

گودرزی خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان به دنبال یک مدل مطلوب برای واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است و قطعا این دو تیم به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.