به گزارش پارس به نقل از مهر، محمود واعظی که برای دیدار با مراجع تقلید و علمای قم و همچنین شرکت و سخنرانی در همایش تبلیغ نوین به قم سفر کرده است قبل از ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای این دیدار با بیان اینکه در شروع کار دولت یازدهم مردم مشکلات زیادی را داشتند، اظهار داشت: با تلاشی که در سال گذشته دولت داشت بخش کوچکی از این مشکلات رفع شد و سعی داریم امسال هم قدم هایی در جهت رفع مشکلات مردم برداریم.

وی یکی دیگر از کارهای مهم دولت تدبیر و امید را تغییر چهره نظام و مردم کشورمان در دنیا عنوان کرد و افزود: به دلیل اتفاقاتی که در گذشته رخ داده بود در سیاست خارجی در وضعیت مطلوبی به سر نمی بردیم و این دولت قدم های مثبتی را در جهت بهبود این وضعیت برداشت.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اگر در گذشته معارف دینی با کتاب و نوشته گسترش می یافت اما امروز با وسایل نوین ارتباطی به راحتی می توان با اقصی نقاط دنیا ارتباط برقرار کرد اما متاسفانه به این موضوع در گذشته خیلی توجه نشده است و امروز درخواست ها در این زمینه ۱۰ برابر شده است که از ظرفیت ما خارج است اما سعی در توجه ویژه به این بحث داریم و می خواهیم در این موضوع قم را در اولویت قرار دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه این دولت متعلق به روحانیت است، تصریح کرد: یکی از کارهای اساسی این دولت حفظ همبستگی بین همه مردم و مردم با مسئولان و مراجع تقلید و علما است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این دیدار در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه نظر دولت درباره فیلتر کردن واتس آپ چیست، گفت: دولت مخالف فیلترینگ واتس آپ است.