به گزارش پارس به نقل از مهر، سازمان وظیفه عمومی ضمن فراخوان مشمولان غایب وغیرغایب متولد ۱۳۵۵ تاپایان اسفند ماه۱۳۷۴ برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان دیپلم وزیر دیپلم سال های مذکورکه برگ آماده بخدمت به تاریخ نوزدهم اسفند دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند. مشمولان ساکن تهران بزرگ

مشمولان دیپلم وزیردیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند هستند باید ساعت ۶ صبح روزدو شنبه به محل ومراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش ابلاغ شده است حاضرشوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایراستانهای کشور

مشمولان دیپلم وزیردیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند هستند باید ساعت ۷ صبح دو شنبه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است به موجب قانون متولدین سال های ۱۳۵۵ تا پایان اسفند ماه سال۱۳۷۴ مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده وباید برای تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان معرفی کنند. چنانچه درمهلت های مقررقانونی خود را به سازمان معرفی نکنند غایب شناخته شده وطبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان تاکید کرد: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نشدند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه ونسبت به دریافت برگ مذکور اقدام وبر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. عدم حضور به موقع در زمان و محلهای تعیین شده غیبت محسوب می شود.