به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در بخش نمایش فیلم بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، ۱۰ اثر از هنرمندان آلمان، سوئیس، آرژانتین، انگلستان، ایتالیا، کانادا و ایران در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید. در نخستین روز جشنواره، پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۰: ۳۰ فیلم « صدا و سکوت و همراه با مانفرد آیشر» به کارگردانی « نوربرت ویدمر» از آلمان و « پیتر گویر» از سوئیس به نمایش در آمد.

جمعه ۲۵ بهمن دو اثر به نام « بن بست» (مستندی در باره بابک بیات) به کارگردانی « مصطفی شیری» و « بی همگان» ساخته « طیب نجفیان» به نمایش در می آید.

« ال انکوئنترو» (فیلمی برای ویلنسل و باندونئون) ساخته « نوربرت ویدمر» از آلمان و « انریکه رو» از آرژانتین و فیلم « موسیقی عرفانی در جهان اسلام» به کارگردانی « سایمون براتون» از انگلستان برای اکران در روز شنبه ۲۶ بهمن در نظر گرفته شده است.

یکشنبه ۲۷ بهمن مستند « مرز پرگهر» (درباره سرود ای ایران) به کارگردانی « هومن ظریف» برای علاقه مندان پخش می شود.

دوشنبه ۲۸ بهمن دو فیلم از کانادا و ایران به نمایش در می آید که عبارتند از: « بچه ها در برزیل» (مستندی در باره چگونگی برپایی تور کنسرت های گروه راش) ساخته « دانیل کاتویو» و مستند « جهله» (در باره مدرسه پیپه سرا در بندر عباس) ساخته « کیوان آزاد» .

سه شنبه ۲۹ بهمن مستند ارکستر « میدان ویتوریو» به کارگردانی « آگوستینو فرنته» از ایتالیا در خانه هنرمندان اکران می شود و روز چهارشنبه ۳۰ بهمن نیز یک فیلم با نظر تماشاگران از میان آثار این بخش از جشنواره انتخاب و اکران خواهد شد.

علاقه مندان برای تماشای این آثار می توانند از پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۰: ۳۰ به تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند. ورود برای عموم آزاد است.