به گزارش پارس ، فراخوان پیشنهادهای همکاران فرهنگی پیرامون برنامه های سال ۱۳۹۳، طی بخشنامه ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسرکشور و معاونت ها و سازمان های متبوعه ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این بخشنامه آمده است: در اجرای سیاست های ابلاغی وزیر آموزش و پرورش در خصوص ایجاد تحول و توسعه نظام بهره وری شورای تحول مرکزی آموزش و پرورش در نظر دارد مجموعه پیشنهادها، راهکارها و طرح های عملیاتی فرهنگیان گرامی را جهت اجرا در سال ۱۳۹۳ جمع آوری کند.

براساس این گزارش، توسعه مشارکت های همه جانبه مردمی، معلمان و دانش آموزان - عملیاتی کردن بودجه در آموزش و پرورش- بهسازی و ساماندهی منابع انسانی - ارتقای کیفیت بهره وری و مدیریت آموزشگاهی ازجمله سیاست هایی است که همکاران فرهنگی می توانند پیشنهادات خود را با عناوین ذکر شده تا ۳۰ بهمن ماه از طریق سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد ها به آدرس www. pishnahad. medu. ir ارائه کنند.

بر پاین این گزارش، پیشنهادهای درج شده در سامانه مذکور توسط کمیته های منطقه/شهرستان و استانی بررسی و پس از تایید کمیسیون تحول اداری اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق سامانه مذکور به ستاد ارسال می شود.

همچنین به ده پیشنهاد برتر، لوح تقدیر و جوایز ارزشمند اعطا خواهد شد. لینک سامانه بررسی پیشنهادهاتا ۳۰ بهمن ماه بر روی صفحه اصلی همین پایگاه قابل مشاهده است.