به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدجواد خضرایی دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران با اشاره به اظهارات محمد رضا خاتمی در مورد احقاق حق اصلاح طلبان گفت: افراد موثر در فتنه ۸۸ تنها یک حق دارند و ان هم مجازات است و محمد رضا خاتمی درست می گوید که انها هنوز به حقشان نرسیدند و باید مجازات شوند.

وی با بیان اینکه جریان حذف شده اصلاح طلب به دنبال بازآفرینی است، اظهار داشت: این جریان از صحنه حذف شد و در دل مردم وجهه خوبی ندارد و به همین دلیل سعی دارند به هر طریق ممکن خود را به صحنه بازگردانند.

خضرایی ادامه داد: آنها می خواهند دولت را به سمت خودشان بکشانند و به نوعی مصادره مطلوب داشته باشند در حالی که دولت با شعار اعتدال بر روی کار آمده است و به هیچ کدام از جناح ها وابستگی ندارد.

دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران اضافه کرد: دولت یازدهم با شعار اعتدال از مردم رای گرفت و مردم نیز به دلیل قول های روحانی در مناظرات برای بهبود روابط بین المللی و کاهش فشارهای اقتصادی به وی اعتماد کردند و دولت نیز باید به دنبال تحقق این اهداف باشد.

خضرایی گفت: روحانی هیچگاه اعلام نکرده است که در جریان خاصی حضور دارد و جریان اصلاح طلب نیز فقط برای بازگشت به صحنه قدرت دولت را منتسب به خود می داند.