به گزارش پارس به نقل از بانی فیلم، کتایون امیر ابراهیمی بازیگر زن پیشکسوت و محبوب سینما و تلویزیون که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند این روزها در خانه مشغول استراحت است.

او در این باره گفت: در حال حاضر علاوه بر بیماری​ام دچار سرماخوردگی هم شده‏ ​ام و در حال استراحتم.

وی ادامه داد: دوست ندارم دیگر بازی کنم چرا که تهیه کنندگان آثار فکر می​کنند به دلیل اینکه امثال من سن بیشتری به نسبت دیگر بازیگرها داریم می​توانند پول ما را بخورند!

او با انتقاد از مسئولان گفت: متاسفانه برای هنرپیشه های قدیمی و سابقه​دار ارزشی قائل نیستند و کمترین پول را به آنها می​دهند. آنها اصلا به این فکر نمی​کنند که ما هم مانند دیگر افراد باید هزینه زندگی، دارو و دکتر خودمان را بدهیم و جالب است که فکر می​کنند همه این مسائل برای خودشان است.

ناز سلطانی دختر امیرابراهیمی درباره بیماری مادرش گفت: مدتی است که مادرم دچار بیماری سرطان است و تحت نظر پزشک قرار دارد. مغز استخوانشان خون کافی تولید نمی​کند و باید تحت نظر دکتر خون تزریق کنند اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه مردم زیاد خون نمی​دهند، بالطبع ایشان هم با این مشکل مواجهند.

آخرین بازی امیرابراهیمی را در فیلم « ارتباط خانوادگی» به کارگردانی نادر مقدس دیدیم که چندی پیش در سینما اکران شد. او همچنین در فیلم های ورود آقایان ممنوع، بازنده، تهران در جست و جوی زیبایی و سریال های بدون شرح و من یک مستاجرم ایفای نقش کرده است.