بهنوش طباطبایی بازیگر محبوب و با تجربه سینما و تلوزیون است. بهنوش طباطبایی در فیلم ها و سریال های موفق زیادی بازی کرده است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است. از کارهای موفق بهنوش طباطبایی میتوان سریال میکائیل را نام برد.

عکس بهنوش در کنار دانشجویان روانشناسی

بهنوش طباطبایی این تصویر را منتشر کرد و نوشت: اولین تجربه‌ی تدریسم در دانشگاه (پیام نور) برام بسیار با ارزش است. این عکس یادگاریست از این تجربه. کلاس‌ها مجازی بود، ولی با تعدادی از دانشجویان عزیزم که بسیار هم با انگیزه و درسخوان و فعال در کلاس بودند قرار دیدار گذاشتیم. امیدواورم تک تک دانشجویان عزیز دلم موفق باشند. جای همگی آن‌ها در این عکس خالیست.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران به دنیا آمد، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان است و تنها یک خواهر بنام تینوش دارد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در بیمارستان + عکس

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

گربه سلطنتی بهنوش طباطبایی + عکس

بهنوش طباطبایی