بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام بهنوش طباطبایی است. بهنوش طباطبایی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از گربه بهنوش طباطبایی را ملاحظه می‌کنید.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت :

درسته که یه گربست اما آداب معاشرت با آدمها رو بلده، فهم میکنه

وقتی آدمی داره باهاش حرف میزنه با دقت بهش گوش بده و به چشماش نگاه کنه

نه اینکه مدام سرش به بازی با دُمش باشه یا قیافه ی بی حوصله ها رو به خودش بگیره که مثلا خوابم میاد

این گربه ی نازِ من اصلا ناز کردن رو با بی محلی اشتباه نمیگیره انقدر که بلده کاره

خانواده بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد ، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان بوده و تنها یک خواهر بنام تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد.

بهنوش طباطبایی و‌مادرش در رستوران + عکس

ماجرای طلاق

 ابتدا جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل مانند اکثر هنرمندان بـه صورت شایعه پخش شد. در ابتدا هیچکدام واکنشی نشان ندادند. اما رفته رفته اتفاقاتی افتاد کـه نشان داد کـه متاسفانه واقعا این زوج دوست داشتنی از هم جدا شده اند.

نخستین موردی کـه شایعه را داغ کرد این بوده کـه بهنوش طباطبایی در اکران فیلم سیانور حلقه ازدواج در دست نداشت . دومین مورد کـه تقریباً شک همه ی رابه یقین تبدیل کرد این بود کـه مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی هردو تمام تصاویر مشترکشان را از اینستاگرام پاک کردند.

پس از بالا گرفتن تب شایعه جداییشان بهنوش طباطبایی در یکی از معدود دفعاتی که مخاطب پرسشی مستقیم در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!

در آخر هم بهنوش طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام دیگر جای هیچ شکی را باقی نگذاشت کـه طلاق گرفته اسـت. در او در صفحه اش نوشت : پدرم ، تنها مرد زندگی مـن اسـت کـه قلبش فقط بـه مهر و نوازش می‌تپد. و دستانش فقط بـه مهر و نوازش بـه سمت مـن روانه میشود.

خداوندا حافظ مردان و پدرانی باش کـه رسم عاشقی رو بلدن و الهی کـه دنیا پر شود از این مردان. روز مردان مبارک. برخی این موضوع رابه مهدی پاکدل ربط داده اند. از جمله دستانش فقط بـه مهر و نوازش بـه سمت مـن روانه می شودبرداشت های زیادی شد و واکنش های کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

اعتراف بهنوش طباطبایی به طلاق ! +عکس

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند.

این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

گربه سلطنتی بهنوش طباطبایی + عکس