شهرام قائدی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام شهرام قائدی است. شهرام قائدی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از شهرام قائدی را ملاحظه می‌کنید.

شهرام قائدی

بیوگرافی شهرام قائدی

شهرام قائدی با نام اصلی ابراهیم در شهر قیر و کارزین در استان فارس در ۳۱ مرداد ۱۳۵۴ به دنیا آمده است. شهرام قائدی فرزند آخر خانواده است و فاصله سنی اش با پدرش خیلی زیاد بود. پدرش در بهار سال 77 از دنیا رفت. این فاصله سنی زیاد باعث شده بود که طرز تفکر کاملا متفاوتی هم داشته باشیم. ورودش به حرفه ی بازیگری با مخالفت پدرش شروع شد تا جایی که او حمایت های مالی خود را از وی برداشت، پدرش از ملاکان و زمین داران بنام شیراز بود، پدر خانوم شهرام قائدی که دایی وی میباشد هم از بازاری های مرفه آن زمان بود.

مادر خوش خنده شهرام قائدی + عکس

وضعیت تاهل شهرام قائدی

شهرام قائدی با دختر دایی خود ازدواج کرده است و یک دختر بنام سارینا دارد.

عکس جدید شهرام قائدی و همسرش

به گفته شهرام قائدی : سارینا به شدت منتقد خوبی است. بهتر است بگویم که یک منتقد بی رحم!

زمانی که بحث نقد فیلم های من در میان باشد ، اصلا تعارف نمی کند که من پدرش هستم و به راحتی نقد می کند. گاهی آنچنان بی رحمانه حضور من در یک فیلم را نقد می کند که من در جواب می گویم اگر این کار را بازی نمی کردم ، پس چه کسی پول شهریه یا خورد و خوراک تو را می داد و البته سارینا هم در جواب می گوید بازی نمی کردی ما هم کمتر می خوردیم.

شهرام قائدی و دختر کپی برابر اصلش+عکس