محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام محمدرضا گلزار است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از محمدرضا گلزار را ملاحظه می‌کنید.

محمدرضا گلزار

 بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت.

کیک لاکچری تولد محمدرضا گلزار + عکس

محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

محمدرضا گلزار و خواهرزاده جانش+عکس

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. اینبار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک بـه بیست تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

قیافه جدی محمدرضا گلزار در کنسرتش