آناهیتا نعمتی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام آناهیتا نعمتی است. آناهیتا نعمتی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از آناهیتا نعمتی را ملاحظه می‌کنید.

آناهیتا نعمتی

 فیلم شناسی آناهیتا نعمتی

او در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال 1372 و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال 1374 به دنیای بازیگری معرفی شد.آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال 1375 و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرداو بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، 1377) ظاهر شد.اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر» بود که به شهرت رسید.

عکس زیر خاکی از اولین فیلم آنا نعمتی

علاقه آنا نعمتی به ورزش

 
آنانعمتی میگوید:از کودکی همه اش در حیاط و کوچه بودیم و ورزش می کردیم. دوچرخه سواری و والیبال حتی فوتبال! الان رایکا را هم سعی می کنم همین گونه تربیت کنم. چند رشته همزمان البته نه به صورت تخصصی که حرفه اش بشود. از کودکی دوست داشتم ورزش های مختلف را در حد بلد بودن یاد بگیرم. بعد از فیلم «هدف اصلی» رفتم کیک بوکسینگ کار کردم و…

صعود آنا نعمتی به قله کهار + عکس

هیجان انگیز ترین سفرش

 
سفرهای هیجان انگیز زیادی داشته ام اما… والت دیزنی خیلی خوب بود. هیجان انگیز بود. طوری که از رایکا هم بیشتر هیجان داشتم.