ساره بیات یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام ساره بیات است. ساره بیات هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از ساره بیات را ملاحظه می‌کنید.

ساره بیات

ساره بیات در جشنواره فجر

ساره بیات در سال 1389 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی میباشد.

پوشش ساره بیات در جشنواره فجر + عکس

ساره بیات یک خواهر بـه نام سروین کـه همسر رضا قوچان نژاد هست دارد، خانواده اش مخالف بازیگر شدنش بودند.اما او حالا یک ارتیست معروف در ایران اسـت. حضور ساره بیات در سریال بی گناهان درسال 1387 چهره اش را شناخته تر کرد.با فیلم جدایی نادر از سیمین درسال 89 بـه کارگردانی اصغر فرهادی در نقش راضیه و کسب چندین عنوان جایزه ازجمله اسکار بهترین فیلم خارجی موجب شهرت وی شد.

تولد ساره بیات در کنار پسر خواهرش و قوچان نژاد+عکس

ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری

علیرضا افکاری در اینستاگرام خود نوشت:

«همسرم، بانوی زیبای من …

در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…»

سلفی جدید از ساره بیات و همسرش + عگس