به گزارش پارس نیوز، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حضور 15 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

 

* یک گروه مستندساز در حاشیه تمرین امروز برای ساختی کلیپی قبل از بازی مقابل السد قطر در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و از بازیکنان و کادر فنی فیلم گرفتند.

 

* اسماعیل هلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس دقایقی با خبرنگاران حاضر در محل تمرین صحبت کرد و در خصوص وضیعت یکی از بازیکنان تیم امید که در تمرینات پرسپولیس حاضر و در دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل منصور ساوه دچار مصدومیت شدید شد، گفت : عماد علیپور بازیکن جوان تیم امید تحمل تمرینات پرفشار برانکو نداشت و این طور مصدوم شد. او شرایط بدنی همانند بازیکنان پرسپولیس ندارد و مثل آنها حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند. من می‌خواستم این موضوع را به برانکو اعلام کنم ولی گفتم او یک مربی حرفه‌ای است و شرایط را بهتر از من درک می‌کند.

 

هلالی همچنین گفت که برانکو با درخواستش برای حضور دو بازیکن جوان پرسپولیس به‌نام‌های احسان حسینی و محمد امین اسدی برای دیدار حساس در قالب دربی امیدها مقابل استقلال در هفته آینده مخالفت کرده است.

 

* در تمرین امروز بازیکنان ابتدا زیر نظر برانکو به دوگروه تقسیم شدند و به تمرین آقا وسط و پاس تک ضرب پرداختند. سانتر از جناحین و تمرین گلزنی بخش بعدی تمرین شاگردان برانکو بود. بازیکنان پرسپولیس در پایان به دوگروه تقسیم شدند و به تنیس و فوتبال مشغول شدند.

 

* سرخپوشان علی‌رغم تمرینات پرفشار در روزهای قبل امروز تمرین سبک و ریکاوری را پشت سر گذاشتند تا از فشار تمرینات برانکو خارج شوند.

 

* رادوشوویچ دروازبان کروات تیم پرسپولیس در اوایل تمرین با اجازه برانکو زمین تمرین را ترک کرد.

 

* علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، ابوالفضل دریش‌وند، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور و بشار رسن غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

 

* محسن ربیع‌خواه و حسین ماهینی امروز زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی پرداختند.

 

*کمتر از بیست هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند.