به گزارش پارس نیوز، 

اصغر حاجیلو در خصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهارداشت: شرایط استقلال خوب است و آماده دربی می‌باشد، در بازی‌های اخیر متأسفانه نتوانستیم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم. هیچ راهی برای پیروزی مقابل پرسپولیس نداریم. درست است بسیاری از بازیکنانمان را از دست دادیم اما باید فراموش کنیم و با همین بازیکنان لیگ را جلو ببریم و هرچه شد، شد. نباید ناراحت این باشیم که بازیکنان خوبی را از دست دادیم، باید تمام تمرکز بازیکنان روی لیگ برتر و جام حذفی باشد تا حداقل یک قهرمانی کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: واقعیت این است که ما یک تمام کننده خوب نداریم، باید با همه بازیکنان ادامه دهیم، بازیکنان خوبی داریم که اگر با برطرف شدن مصدومیتشان به تیم اضافه شوند شرایطمان بهتر خواهد شد. به هر حال در بسیاری از تیم‌ها ممکن است دفاع یا هافبک گل بزند. برای مثال در بازی پرسپولیس آدام همتی گل پیروزی را زد و علی علیپور به عنوان مهاجم موقعیت‌های زیادی را از دست داد، این اتفاق برای همه می‌افتد اما در این چند روزه شفر تمام تلاشش را کرد تا ارتباط خوبی بین هافبک‌ها و مهاجمین برقرار شود تا بتوانیم با تغییر تاکتیک شرایط خوبی در دربی داشته باشیم.

حاجیلو در ادامه درباره اینکه آیا روح‌الله باقری مصدوم است یا خیر، گفت: روح‌الله باقری به علت سرماخوردگی زیر سرم بود و ۲ روز استراحت کرد الان شرایط بهتری دارد و می‌تواند فردا به تیم اضافه شود.

وی در پایان درباره اینکه آیا مدیران باشگاه به شفر اولتیماتوم دادند یا خیر، گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد، نه راجع به این موضوع صحبت کردیم و نه اصلاً مطرح شد. ما بدشانس بودیم، اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد مطمئناً شرایطمان بهتر می‌شد. شفر مربی بزرگ و پخته‌ای است ، رفاقت خوبی با بچه‌ها دارد و می‌تواند در ادامه شرایط خوبی را مهیا کند.

 

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/ک