به گزارش پارس نیوز، حمید طاهرخانی، بازیکن جوان و آینده‌دار پرسپولیس برای اولین بار در این فصل مقابل نساجی مازندران به میدان رفت و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشت. به همین بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن مستعد انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

*بازی مقابل نساجی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم مستحق برد بودیم و با شایستگی مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسیدیم.

*فکر کنم آن‌قدر در تمرینات خوب کار کردی تا بازی به تو برسد.

بله، دقیقاً همین است. تمام هدفم کمک کردن به پرسپولیس است، ولی برای رسیدن به این هدف باید در تمرینات تلاش زیادی کنم. خدا را شکر زحماتم در تمرینات مورد توجه کادر فنی قرار گرفت و توانستم در این فصل برای اولین بار برای پرسپولیس به میدان بروم.

*برانکو قبل از ورود به زمین چیزی به تو نگفت؟

به من روحیه داد و گفت: خیلی ساده بازی کن و اصلاً ریسک نکن. همچنین توصیه کرد پست خود را ترک نکن، چون ممکن است تیم تحت فشار قرار بگیرد. من هم تا جایی که توانستم، سعی کردم ساده و تک‌ضرب بازی کنم. به نظرم دریبل زدن کار راحتی است، ولی من می‌خواستم بیشتر در خدمت تیم باشم.

*در اواخر بازی یک استارت سریع زدی و توپ را از جلوی پای بازیکن نساجی زدی. حتی می‌توانستی خودت به سمت چهارچوب ضربه بزنی.

بله، فکر کردم می‌توانم زودتر از مدافع حریف به توپ برسم و نهایت تلاشم را انجام دادم که توانستم توپ را بگیرم، ولی در آن لحظه فکر کردم اگر پاس بدهم، بهتر است، به همین خاطر شوت نزدم.

*سیامک نعمتی یکی از بهترین‌های این بازی بود، ولی در اواخر بازی چند بار می‌توانست در موقعیت‌های عالی به تو و بقیه پاس بدهد که نداد.

سیامک واقعاً بازیکن باکیفیتی است و تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام داد. در شرایط بازی این کار‌ها عادی است، ولی مهم برد و گرفتن ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم.

*بزرگتر‌های تیم هم کمک زیادی به تو کردند تا بدون استرس بازی کنی. درست است؟

بله صددرصد، مخصوصاً سیدجلال که از وقتی به زمین رفتم، مرا راهنمایی می‌کرد و خیلی هوایم را داشت. سید به معنای واقعی یک کاپیتان بزرگ است. در واقع کاپیتانی در خون سیدجلال است.

*هواداران پرسپولیس به تو لقب مورچه اتمی دادند.

آن‌ها همیشه به من محبت دارند و لطف هواداران شامل حال من شد. وقتی به من این لقب را دادند، به این معنی است که از من توقع دارند و کار آن‌ها مسئولیتم را سنگین می‌کند. ضمن اینکه امیدوارم مثل همیشه ورزشگاه یکدست قرمز شود تا بتوانیم با حمایت آن‌ها الدحیل را ببریم و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.