به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج در گردهمایی روسای هیات‌های فوتبال شهرستانهای خراسان رضوی گفت: ورزش بانوان با موضوعات بی بندوباری اصلا

نیمی از ورزشکاران ما را در ورزش بانوان تشکیل می دهند که همین امر نشان می دهد باید ما هم در فوتبال به این بخش توجه کنیم.

وی ادامه داد: موضوع بانوان در همه بخش های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی به صورت دقیق خودم در نظر دارم و برای مسابقات آسیایی نیز بانوان قطعا به دنبال قهرمانی هستیم.

تاج ادامه داد: هر برنامه ریزی که می کنیم در هر بخش آخرش به بودجه ختم می شود . یعنی بودجه بحث جدا نشدنی فوتبال است.در بند ۹۲ قانون بودجه آمده است هیچ نهاد یا موسسه ای نباید به فوتبال حرفه ای کمک کند. بعد کنارش آمده است که صدا و سیما باید حق و حقوق فوتبال را بدهد.

حالا ما دو بند داریم که در بند اول یعنی کمک نکردن همه گوش دادند. یعنی هر جا رفتیم گفتند نمی شود کمک کرد.ما در آخرین مذاکراتمان با صدا و سیما به این نتیجه رسیدیم که باهم تعامل و تبادل کنیم .

ما قرار بود از ۲۰ اسفند به سمت عدم پخش تلویزیونی برویم.اما دیدیم که خیلی بد است که دو نهاد فرهنگی یعنی صدا و سیما و نهاد ورزشی یعنی فدراسیون فوتبال به تفاهم نرسند و باهم دعوا کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار ما بر این است که فدراسیون ، صداوسیما و اپراتورهای تلفن همراه با هم دیگر برای فصل آینده بتوانیم روب بودجه به یک شرایط خوبی برسیم هرچند که بازهم اعتقاد داریم پول فوتبال باید فقط به خود فوتبالی ها برسد اما خوب کاچی بهتر از هیچی است.

تاج ادامه داد: بودجه دو سال است که گفته نهاد ها و دستگاه ها به فوتبال کمک نکنند و خب نمی کنند ولی اونجایی هم که گفتند بروید حمایت کنید کسی حمایت نکرده است خب مشخص است که این گونه فوتبال به مشکل می خورد.

وی اضهار داشت: شیخ احمد می گفت همین که شما با این بودجه ۵ تیم را راهی جام جهانی کرده اید برای من تعجب آور است.اگر در آینده بتوانیم همین بودجه را برنامه ریزی کنیم اتفاق خوبی می افتد.

فوتبال وضعیتش به گونه ای است که بزرگترین اجتماعات انسانی را برگزار می کند بدون هیچ مشکلیبه خاطر اینکه صبح تا شب در فوتبال بین همه اعضا فوتبال از مربی تا بازیکن و مربی دعوا و حاشیه است باعث شده تا همه از ما سواری بگیرند.
انتهای پیام/