به گزارش پارس نیوز، 

از میانه های فصلی که تازه به پایان رسیده حتی خود سعید آذری مدیر ذوب آهن هم گفته دوست دارد در سپاهان مدیریت کند. مسئله اصلی این است که بر اساس آمار بورس کشور، شرکت ذوب آهن زیان‌ده است و شاید در مرز شکست تجاری. در این شرایط یکی از سهامداران عمده این تیم یعنی وزارت کار و رفاه اجتماعی، اصلا این همه هزینه در ورزش را منطقی نمی داند و این یعنی چالش بزرگ برای یکی از بزرگترین و ریشه دارترین تیم های صنعتی ایران.

شاید همین تردیدها برای نایب قهرمان لیگ سبب شده که هم مدیرش و هم سرمربی این تیم گزینه رفتن به تیم بزرگتر رقیب همشهری را در دستور کار داشته باشند. اگر برنامه تخصصی ورزش این شهر در رسانه ملی بگوید مدیر و مربی تیم با هم قصد کوچ به تیم رقیب را دارند و این بحث هم مطرح باشد، آنچه در عمل شایعه قوی تری است، اینکه قلعه نویی با کارنامه درخشان قهرمانی های متوالی در سپاهان در آستانه بازگشت است. او در این زمینه با مدیران ارشد تیم حتی صحبت کرده و البته خوب می داند این بار سپاهان چالش بزرگ محرم نویدکیا را دارد. محرمی که سایه اش سر این تیم سنگینی می کند. محرم که دوست دارد بیاید و نقش مدیر ورزشی تیم را داشته باشد و البته در انتخاب سرمربی هم موثر باشد.

این طور که شایعات حکایت دارند، این است که او حاضر به ورود به بازی قلعه نویی نشده و شاید این ماجرا باعث پیچیده شدن معادله بازگشت قلعه نویی به سپاهان می شود. چون بدون حل مشکل محرم، ورود تیم به چالش، باز حکایت های این یکی دو سال زردپوشان را به همراه خواهد داشت!