به گزارش پارس نیوز، 
مالک باشگاه خونه به خونه گفت: با وجود رزرو بلیت پرواز به خرمشهر به هیچ عنوان در فینال جام حذفی مقابل استقلال شرکت نمی‌کنیم.

قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل درباره درگیری اش با محمودیدرباره صعود نکردن تیمش به رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: با اینکه از یک ماه پیش بلیت پرواز به خرمشهر و هتل در آبادان را رزرو کردیم اما به هیچ عنوان در فینال جام حذفی شرکت نمی کنیم.

او ادامه داد: بعد از صعود به مرحله فینال جام حذفی، بلیت پرواز به خرمشهر را خریداری کردیم که با اتفاقات اخیر در مسابقات لیگ یک، در این بازی شرکت نمی کنیم و جام قهرمانی مبارک استقلالی ها باشد.

هواداران خونه به خونه جلوی هتل نماینده afc تحصن می کنند 

حسن زاده بیان کرد: به علت تبانی هایی که در لیگ یک اتفاق افتاد، در فینال جام حذفی حضور پیدا نمی کنیم و قرار است هواداران ما با 40، 50 دستگاه اتوبوس به تهران بیایند تا در جلوی هتل محل اقامت نماینده AFC تحصن کنند. هواداران می خواهند تا فیلم بازی نساجی و صبای قم را به نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دهند تا او ببیند که عباس زاده گلی که در این بازی زد چه تبانی رخ داد. آنها درصدد هستند فیلم امروز بازی نساجی قائمشهر و راه آهن هم در اختیار نماینده afc قرار بدهند تا او ببیند که چگونه نساجی مازندران، دروازه بان راه آهن را خریده بود که این تیم توانست گل های زیادی به راه آهنی ها بزند. به هر حال در فینال جام حذفی شرکت نمی کنیم و فدراسیون فوتبال جام قهرمانی را تقدیم استقلالی ها کند. 

ابلیس شهر همسایه بازیکنان ما را از راه به در کرد 

مالک باشگاه خونه به خونه بابل گفت: من یک پیغام برای ابلیس شهر همسایه دارم، او نباید نگران بازیکنان خونه به خونه بابل باشد و باید زمانی نگران می شد که از روابط خود برای از راه به در کردن بازیکنان ما استفاده کرد امروز هم  مسئول مسابقات  به خوبی ماموریت خود را برای ابلیس انجام داد. صحبت زیادی ندارم اما به طور حتم در فینال جام حذفی برابر استقلال بازی نمی کنیم.