به گزارش پارس نیوز، 

حجت حق‌وردی در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و نسبت به موقعیت مشابه فصل گذشته عملکرد بهتری داشتیم ولی متاسفانه نتایج 2 دیدار اخیر کمی کار ما را برای گرفتن سهمیه سخت کرده است. هرچند هنوز نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا با پیروزی در 2 بازی بعدی بتوانیم آسیایی شویم.

وی در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم عنوان کرد: بازی خیلی سختی است ولی برای تیم‌هایی مثل ما که اکثرا پخش مستقیم نداریم این دیدار یک انگیزه مضاعف برای بازیکنان است که باعث می‌شود عملکرد خوبی داشته باشند. در نیم فصل اول ما نخستین شکست پرسپولیس را رقم زدیم و می‌توانیم مقابل استقلال هم نتیجه بگیریم.

مدافع پیکان در مورد اینکه کدام بازیکن استقلال خطرناک‌تر است گفت: بازیکن خطرناک زیاد دارند ولی در خط حمله این تیم فکر می‌کنم تیام بازیکن خطرناکی باشد و باید حواسمان به او باشد تا کار دستمان ندهد. در خط هافبک هم چند مهره خطرناک دارند.

حق‌وردی در مورد اینکه خودش استقلالی است یا پرسپولیسی و اینکه علاقه به بازی در این دو تیم دارد یا نه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیکانی هستم و تمایلی به یکی از این دو تیم ندارم ولی در گذشته پرسپولیسی بودم. آرزوی هر بازیکنی بازی در این دو تیم است و یک سکوی پرتاب برای بازیکن محسوب می‌شود ولی من فصل آینده با پیکان قرارداد دارم و دوست دارم یک فصل دیگر هم در این تیم بمانم.

وی در مورد اینکه به پرسپولیسی‌ بودنش به بازی مقابل استقلال کمک می‌‌کند گفت: همانطور که گفتم در حال حاضر تمایلی به هیچ کدام از دو تیم ندارم و در گذشته پرسپولیسی بودم ولی شاید این موضوع مقابل استقلال انگیزه من را بیشتر کند و به کمکم بیاید.

مدافع پیکان در پایان یادآور شد: لازم است از مدیریت باشگاه تشکر کنم که یک شرایط حرفه‌ای فراهم کرد و پرداخت‌ها همیشه به موقع بوده است و بازیکنان با آرامش خاطر بازی کردند و همچنین از کادرفنی که زحمات زیادی برای من کشید.