رئال از سال 2011 در پی جذب نیمار بود اما این فوق ستاره برزیلی در نهایت سال 2013 به بارسلونا پیوست. رئالی ها در چند نوبت دیگر هم تلاش کردند تا نیمار را به خدمت بگیرند اما در این امر توفیقی دست پیدا نکردند تا اینکه او تابستان امسال با انتقالی جنجالی راهی پی اس جی شد.

پس از پیوستن نیمار به پاری سن ژرمن، بسیاری بر این عقیده اند که حالا راه برای انتقال او به رئال هموارتر از گذشته شده است. اینکه انتقال نیمار دیگر حساسیت زمانی که او بازیکن بارسلونا بود را نخواهد داشت.

تصمیم جنجالی فلورنتینو پرز برای رسیدن به نیمار

7 دسمابر گذشته بود که در مراسم توپ طلای 2017، پرز به تمجید از نیمار پرداخت و صراحتا گفت که اگر نیمار بازیکن رئال بود، شانسش برای توپ طلا بسیار بیشتر می شد. این مصاحبه دلخوری شدید رونالدو را در پی داشت و البته با واکنش باشگاه پی اس جی هم روبرو شد.

الخلیفی و دیگر سران باشگاه پی اس جی احتمال جدایی نیمار در تابستان پیش رو را غیرممکن می دانند ولی پرز برای این قضیه، راهکار مناسبی را در نظر دارد. طبق ادعای کادنا سر، رئیس رئال حاضر است برای جذب نیمار، رونالدو را به پی اس جی واگذار کند.

تصمیم جنجالی فلورنتینو پرز برای رسیدن به نیمار

همه می دانند که الخلیفی، سال هاست که در رویای جذب رونالدو به سر می برد و شاید این پیشنهاد معاوضه از سوی پرز، باعث نرم تر شدن موضع او در قبال فروش نیمار شود.

نیمار در این فصل 22 بازی برای پی اس جی انجام داده، 20 گل زده و 14 پاس گل داده است و در سوی مقابل رونالدو حداقل در لالیگا بدترین فصل خود از زمان پیوستنش به رئال را با ثبت تنها 4 گل پشت سر می گذارد.