پروانه سلحشوری با اشاره به دیدار خود با وزیر ورزش گفت: همان گونه که قبلا وعده پیگیری داده بودم، با جناب آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت تیم استقلال تهران دیدار داشته و خواسته‌های هواداران عزیز را منتقل کردم. پیش از این هم جلساتی در خصوص وضعیت فعلی استقلال و راه‌های برون رفت از این وضعیت داشتم.

وی افزود: آنچه در این دیدار از وزیر محترم درخواست شد این بود که علاوه بر استخدام مربی خارجی با تجربه و با دانش نسبت به ترمیم هیات مدیره استقلال نیز اقدام لازم انجام شود که با توجه به شرایط پیچیده تیم، اولویت با استخدام مربی است.

سلحشوری ادامه داد: وزیر محترم ورزش نیز قول مساعد دادند تا به خواسته‌های هواداران جامع عمل بپوشانند. البته شنیده‌ام که کارگروهی متشکل از مربیان و بازیکنان پیشکسوت برای بررسی مشکلات تیم استقلال و ارائه راهکار تشکیل شده که این کارگروه روی استخدام مربی داخلی اتفاق نظر دارند. امیدوارم این کارگروه به وضعیت تلخ فعلی توجه کرده باشند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین خاطر نشان کرد: در هر صورت انتظار می‌رود تا وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر به موارد طرح شده جامه عمل پوشانده و تیم پر طرفدار و مردمی استقلال به روزهای اوج خود بازگردد.