محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی در امر جذب بازیکن جدید در نظر گرفت، مشکلات این تیم را بسیار زیاد کرده است. به همین خاطر وقتی سعید آقایی و خالد شفیعی تراکتور را به مقصد سپاهان و اف سی سئول کره جنوبی ترک کردند، پیش بینی می شد دردسرهایی در خط دفاع برای سرخپوشان تبریزی ایجاد شود. حالا اما مشکل دیگری گریبان یحیی گل محمدی را گرفته است؛ پارگی رباط صلیبی هادی محمدی و نبود بازیکن جایگزین در تراکتورسازی!

یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی برای لیگ هفدهم روی هادی محمدی به عنوان یک مدافع باتجربه حساب ویژه ای باز کرده بود. محمدی که در همه بازی های تدارکاتی در مرکز دفاع تراکتورسازی به میدان رفت، یکی از نفرات کلیدی این تیم بود اما حالا با دوری بلندمدت او خط دفاع تیم تبریزی با مشکل مواجه می شود. در این شرایط غیر از محمد ایرانپوریان که در دفاع راست به میدان خواهد رفت، سایر نفرات دفاعی تراکتورسازی را بازیکنان جوان تشکیل خواهند داد.

با توجه به اینکه گل محمدی تمایلی هم به بازگشت محسن بنگر ندارد، او مجبور است در خط دفاع به نفرات جوان میدان دهد. در این شرایط محمدرضا مهدی زاده دفاع وسط ثابت تراکتور خواهد بود و احتمالا عارف آقاسی بازیکن تیم امید که چندی قبل در جام جهانی جوانان به صورت فیکس در ترکیب تیم ایران به میدان رفت زوج او را تشکیل خواهد داد. این در حالی است که محمد نادری دفاع چپ جوان تراکتور توانایی بازی در دفاع وسط را دارد و در بازی تدارکاتی دیروز مقابل تیم امید -که آقاسی در ترکیب تیم حریف بازی می کرد- هم به عنوان مدافع وسط در ترکیب تیمش به میدان رفت.

البته اگر قرار باشد نادری به دفاع وسط بیاید، در سمت چپ شاید مشکلاتی ایجاد شود. محمد مسلمی پور دیگر مدافع چپ جوان سرخپوشان است که می تواند به جای نادری بازی کند. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد. اینکه نادری و مهدی زاده در دفاع وسط به میدان بروند و شهرام گودرزی که سال گذشته هم در دفاع چپ به میدان رفته بود، بار دیگر در این پست برای تراکتورسازان بازی کند.

باید دید در نهایت یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای خط دفاعی تیمش خواهد گرفت.