به رغم جدایی محسن بنگر از پرسپولیس و حضورش در تراکتور، حرف‌های او همچنان حول و حوش تیم سابقش است. او هنوز دل پری از اتفاقات فصل گذشته دارد و حرف هایی می زند که نشان می دهد ظاهرا نتوانسته با جدایی اش از پرسپولیس کنار بیاید.

وی روز گذشته مصاحبه ای با روزنامه گل داشت که بازیکنان و سرمربی پرسپولیس را مورد حمله قرار داد. بنگر در حرف هایش مستقیما به برانکو حمله کرده و از هم تیمی های سابقش انتقاد کرده بود. اگرچه ساعاتی بعد، بنگر به زعم خودش عذاب وجدان گرفت که شاید باز کردن سفره دلش در این شرایط زود بود. او برای جبران این کارش در صفحه اینستاگرام خود از هوادان پرسپولیس معذرت خواهی کرد.

 

محسن بنگر




محسن بنگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "یک مصاحبه انجام دادم، شاید هنوز نباید این حرفارو می زدم، عذاب وجدان گرفتم، فقط به خاطر طرفداران پرسپولیس که شاید ناراحت شوند، تیم سابقم. ولی خدا داند که تو دل من چی می گذره، این آخرین پست من درباره پرسپولیس است. همیشه لبتون خندون باشه، من همه رو بخشیدم. هیچ کینه ای ندارم، شما هم منو ببخشید اگه کم کاری کردم یا باعث ناراحتی کسی شدم. بدونید خیلی حرفا تو دلم دارم که هیچ وقت نمی شنوید. این پست مخصوص هواداران پرسپولیس. لطفا تعبیر بد نشه واسه تیم الانم، تراکتور".
 

محسن بنگر
 
انتهای پیام/