به گزارش ایسنا، مجتبی جباری در حالی که نیمه نخست بازی ایران و بوسنی از سری رقابتهای جهانی هندبال را تماشا می کرد، در مورد این دیدار گفت: ایران در نیمه اول بازی خوبی انجام داد. این رقابت‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است. بالاخره مسابقه‌های جهانی است و تیم‌ها رقابت سختی با هم دارند. جذابیت دیگر مسابقه‌ها این است که سالن قشنگی را در اینجا ساخته‌اند و مسابقه‌ها در آن برگزار می‌شود.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که بازی را با هیجان دنبال می‌کرد ادامه داد: دیدن مسابقه هندبال ایران و بوسنی از نزدیک صدرصد جذابیت زیادی دارد. ما شب قبل نیز به هتل بازیکنان تیم هندبال رفتیم و تا حدودی هم با آن‌ها آشنایی داشتیم.
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: تا اینجا بازی چندان خوبی ندیده‌ام اما در نتیجه موفق بودیم. در واقع تیم فوتبال ایران نتیجه‌گرا بوده است.
همچنین فریدون زندی که به همراه جباری برای تماشای این بازی آمده بود در مورد تماشای مسابقه جهانی هندبال گفت: من همه ورزش‌ها را دوست دارم و چون تمرین الاهلی اینجا بود، با جباری آمدیم تا بازی ایران را ببینیم. مسابقه جذابی بود که برای ایران در ادامه مسابقه‌ها نیز آرزوی موفقیت دارم.
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی برابر تیم بوسنی و هرزگوین قرار گرفت. هر دو تیم برای اولین بار حضور در این رقابتها را تجربه می کردند که بوسنی به برتری 30 بر 25 رسید.