به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین؛پژمان جمشيدي که در این چند سال اخیر اظهار نظر مشخصی درباره نتایج پرسپولیس نکرده بود،پس از کنار گذاشتن علی دایی و روی کارآمدن حمید درخشان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به این اتفاق ها واکنش نشان داد.

جمشیدی در صفحه اش نوشته است:با اتفاقات اين چندروز پرسپوليس مجاب شدم نظر خودمو اينجا بنويسم تا شايد کمى آرام شوم.در بزرگى نام على دايى در فوتبال شکى نيست. همانطور که در بد بودن پرسپوليس اين سالها شکى نيست.دايى بزرگوار ميدانم که امسال تيمت از لحاظ مهره بسيار درتنگنا بودو دستت خالى اما على جان کاش درطول اين سالها کمى خوددارتر بودى.

کاش مي‌دانستى که هميشه نياز به دادن جواب نيست، همانطور که در گذشته جوابت را در زمين ميدادى. کاش يادمان نرود که طرفدار بيچاره(از جمله خودم) برد مي‌خواهد. با آرامش،بااحترام.اختلاف شما و جناب مايلى کهن يا ديگرعزيزان،پرسپوليس و پرسپوليسى را آزار ميدهد. حالا که هست کاش مي‌ماند براى خودتان. مي‌ماندبراى وقتى ديگر. اما چه مي‌شود کرد که بعضيها را نمي‌شود دوست نداشت. دايى براى من از آن دسته دوست داشتنى هاست. مثل پروين مثل عابدزاده، مثل کريم، مثل نامجومطلق و مانند حميد عليدوستى.

                 QegT9T0XrEyV

پرسپوليس سالهاست که رنگ آرامش نميبيند.سال ١٣٧٧ شاگرد آقاى درخشان بودم در تيم ملى المپيک.از لحاظ فنى دوستش داشتم.بازيکن درخشان و ماندگارى هم درتاريخ پرسپوليس بودند و خواهند بود. اما به خودشان هم گفتم، با دايى خوب تا نشد. ميشد شکل بهتر و حرفه اى ترى عمل کرد. اما اين طبيعت فوتبال است.

بى شک درخشان کار سختى در پيش دارد چون شکل حضورش کمى بى مقدمه و آنى بود.در اين چند روز هم شايعاتى مبنى بر حضور من در کادر ايشان بود که دراين مورد بايد به صراحت بگويم،من،براى اين نيمکت مقدس هنوز بسيار کوچکم. بااينکه در اين سالها، عده اى رويش نشستند که در قواره آن نبودند ولى من که عظمتش را خوب ميشناسم.

به على دايى عزيزو افشين خان پيروانى مهربان خسته نباشيد ميگم به خاطر تمام لحظاتى که براى تيم محبوبم تلاش کردند وآرزوى روزهاى درخشان دارم براى پرسپوليس و کادرفنى جديدش.ودرآخر اعلام ميکنم ،بااينکه به شخصه دست بوس تک تک بزرگان اين باشگاه هستم ولى سربلندى پرسپوليس برايم از هر نامى بالاتراست.

 طرفدار هميشگى پرسپوليس پژمان