آخرین کنسرت فرزاد فرزین در سال 1396، بیستم اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. کنسرتی که با اجرای قطعه‌هایی از آلبوم «شانزلیزه» همراه بود. آلبومی که از صبح امروز 22 اسفند 1396 در بازار موسیقی منتشر شده است.

در کنسرت بیست اسفند، فرزاد فرزین خطاب به هوادارانش گفت:‌ آلبوم شانزلیزه دو روز بعد منتشر می شود. در انتشار این آلبوم بد قول شدیم که بخشی از این بدقولی به شرکت تولید کننده و بخشی هم به بدقولی ما مربوط است.

فرزین در این کنسرت چند قطعه هم از آلبوم «6» اجرا کرد. او همچنین تیتراژ سریال «عاشقانه‌ها» را هم خواند.

در جایی از کنسرت، فرزاد فرزین خطاب به هوادارانش در برج میلاد گفت:‌ «دوست دارید من دوباره بازی کنم. سال آینده فیلمبرداری سریالی آغاز میشه که منم بازیگرشم. امیدوارم نتیجه کارمون این بار هم شما رو راضی کنه.»

این یعنی سال آینده، سریالی با بازیِ فرزاد فرزین پخش می‌شود که به احتمال زیاد این سریال هم در فضای پخش خانگی منتشر می‌شود.

آلبوم موسیقی «شانزلیزه» توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای دوران، منتشر شد.

این آلبوم شامل 13 قطعه به نام های «پرواز»، «قول بده»، «خنده های تو»، «یه خواهش»، «شمال»، «مگه چی داری»، «ای جان»، «دل من»، «بیمارشم»، «من به جهنم»، «شراب»، «کجا دنبالت بگردم» و «شانزلیزه» بوده که بر ترانه هایی از آرش عدل پرور و پدرام شهرابی، آرمن، علی ایلیا، روزبه بمانی، مهدی ابراهیمی نژاد، فرزاد فرزین، سمیه هدایت نژاد، حامد رجبی و مسعود محمدی، به اجرا در آمده است.

همچنین، فرزاد فرزین، آرش، آرمن، علیرضا افشار و مهدی ابراهیمی نژاد، در آهنگسازی قطعات این آلبوم نقش داشته اند، تنظیم بر عهده مسعود جهانی، تایماز اطاعتی، سعید زمانی، بهروز علیاری، اشکان آبرون، مهدی ابراهیمی نژاد، مهرشاد خنج، مهران خالصی، آرتین زمانی، محمد شاکر و مهران خلیلی بوده و در بخش میکس و مسترینگ مسعود جهانی، مهرشاد خنج، سعید زمانی، محمد فلاحی، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، مهدی ابراهیمی نژاد، مهران خالصی، محمد فلاحی و حسین پور معصومی همکاری داشته اند.