فرزاد فرزین پس از مدت ها انتظار مخاطبانش ، در دومین روز از نوروز سال 1396 روی صحنه می رود.

فرزین در هر اجرا اتفاق های غافلگیر کننده ای را برای مخاطبانش تدارک می بیند، در اجرای پیش رو با توجه به اینکه مدت زیادی از روی صحنه نبودنش زمان سپری می شود، به طور یقین اتفاق های بسیار ویژه تری را تدارک می بیند.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در کنسرت پیش روی خود با محور آلبوم جدیدش یعنی آلبوم "شش" و گلچینی از قطعه های پرطرفدار خود روی صحنه می رود.

خواننده آلبوم "شلیک" پس ازاینکه در فیلم های "کنسرت روی آب" ، " پسران آجری" و " سگ های پوشالی" به ایفای نقش پرداخت، در جدیدترین سری فعالیت های خود در سریال "عاشقانه" حضور پیدا کرده است.

تاکنون سه قسمت از سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است و در ادامه می توانیم شاهد ایفای نقش فرزاد فرزین در این اثر باشیم.

یکی از اتفاق های قابل توجهی که امسال در روند اجراهای صحنه ای نوروز شاهد آن هستیم ، برگزاری کنسرت های موسیق پاپ در برج میلاد است.

نوروز امسال و در شرایطی که بر اساس آن اعلام شده که مرکز همایش های بین المللی برج میلاد به اجراهای موسیقی پاپ اختصاص داده نمی شود، شاهد برگزاری تمام کنسرت های موسیقی نوروزی در این مرکز هستیم.

فرزاد فرزین همچنین تک قطعه های پرطرفداری همچون " نگرانتم" ، " ماه عسل" ، " من و تو" ، " کوچه ها" ، " برگرد" و " ماه من" را در کارنامه هنری خود دارد که بخشی از این آثار را در اجرای نوروزی خود روی صحنه می برد.

فرزاد فرزین

خواننده آلبوم "شانس" هم  اکنون مراحل تولید آلبوم جدید خود با عنوان " شانزه لیزه"  را طی می کند و به گفته خودش قرار است در سال جدید منتشر شود و همه تلاش خود را به کار می گیرد تا اثری در خور شأن هوادارانش به آن ها تقدیم کند.

فرزاد فرزین 2 فروردین ساعت 22:00 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد روی صحنه می رود.