به گزارش پارس نیوز، 

 قابلیت تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام همواره یکی از دغدغه های کاربران به شمار می رفته و حالا شاهد اضافه شدن این ویژگی هستیم.

در ماه ژانویه، Instagram امکان تشخیص آخرین فعالیت را در این شبکه اجتماعی فراهم کرد، اما حالا شاهد اضافه شدن قابلیتی هستیم که آنلاین بودن افراد در اینستاگرام را به صورتی ساده و راحت به نمایش می گذارد.

حالا با مراجعه به قسمت دایرکت این اپلیکیشن، اگر افراد آنلاین باشند، یک دایره سبز رنگ در زیر اسم آنها قرار می گیرد و به این ترتیب، قابلیت تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام راحت تر شده است. با این ویژگی شما می توانید راحت تر با دوستان خود در ارتباط باشید.

تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام می تواند یک قابلیت مفید و کاربردی به نظر بیاید، چرا که بسیاری از افراد از دایرکت این اپلیکیشن برای چت با دوستان خود استفاده می کنند. بد نیست بدانید که در صورت عدم تمایل، می توانید ویژگی آنلاین بودن خود را مخفی نگه داشته و به این ترتیب، به دیگران اجازه ندهید تا از آنلاین بودن شما اطلاع پیدا کنند.

 

برای انجام چنین کاری وارد تب پروفایل خود شده، روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد تنظیمات شوید. حالا بخش Privacy and Security را مشاهده کرده و وارد قسمت Activity Status شوید. حالا می توانید تنظیمات مربوطه را روشن یا خاموش کنید. البته این موضوع را نیز بدانید که در صورت خاموش کردن این ویژگی، نشانگر آنلاین بودن دوستان شما نیز مخفی خواهد شد.

برخی افراد ترجیح می دهند تا حریم شخصی خود را همواره محفوظ نگه داشته و در انواع شبکه های اجتماعی، وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی نگه می دارند. این ویژگی می تواند آنها را بسیار خوشحال کند.

به شما پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کرده و از ویژگی هایی که اخیرا به آن اضافه شده، استفاده کنید.