به گزارش پارس نیوز، 

پاولینا 23 ساله اهل گوادالاخارا ، مکزیک پس از مخالفت خانواده با روش زندگی اش، مثل خالکوبی کردن و تغییرات بدن مانند پیرسینگ زبان و... خیلی با خانواده اش نماند و آنها را ترک کرد و با فرد مورد علاقه اش نامزد کرد ؛ نامزدی که برای او یادگاری دردناکی داشت . او  تصمیم احمقانه ای گرفت تا ناف خود را از بین ببرد او به هیچ چیز فکر نمی کرد اما پس از گذشت سه سال با خانواده خود آشتی کرد و بخاطر تصمیم اشتباهی که گرفته بود پشیمان شد چون او را " بی پروا " و " بدون فکر" خواندند . پاولینا می گفت تغییرات بدنی مرا شیفته کرده بود طوری که به عواقب کارم فکر نمی کردم وخیلی عصبانی بودم، می خواستم همه پیوند ها را از همه چیز و همه جدا کنم و کاری بحث برانگیز انجام دهم.

هدیه عجیب

ناف دختر جوان برای نامزدش

تحت عمل جراحی توسط پزشکی ماهر قرار گرفتم اما توصیه بسیار بدی در مورد نحوه مراقبتم کرد طوری که عفونت گرفتم و رنج بسیاری روزهایی را که قرنطینه در بستر به سر می بردم کشیدم نمی توانستم حرکت کنم ، فشار بیاورم، بایستم یا بخندم به تدریج بهبود پیدا کردم ، اما نه 100 درصد - هرگز به طور کامل نافم بسته نخواهد شد. 

با اینکه عملی بسیار دردناک بود، پاولینا بسیار خوب می دانست چه کاری می خواهد با ناف خود انجام دهد و قصد داشت آن را به نشانه عشق به نامزدش، دنیل رامیرز تقدیم کند حالا او کاملا پشیمان است . 

او گفت:" من عاشق نامزدم بودم، او بارها و بارها از من حمایت کرد، و او یکی از موثرترین افراد در زندگی من است.این کاری بود که در لحظه تصمیم گرفته و انجام دادم، ما جوان و نادان هستیم ، اما این روشی است که احساس می کردم درست است . تصویری از ناف جدا شده که در این بخش از نمناک مشاهده می کنید اصل ماجرا بود ؛ آن را در کیف کوچک به همراه یادداشتی گذاشتم و نوشتم دوستت دارم به نظرم بسیار احساسی بود.او آن را نگه داشته است و تا ابد آن را حفظ خواهد کرد ، زیرا معنای آن را می داند.

کندن ناف

ناف کنده شده دختر جوان برای نامزدش

اکنون زوج خوبی هستیم و همیشه یکدیگر را دوست خواهیم داشت. رابطه او با خانواده اش از آن زمان به بعد بهبود یافت و پاولینا اکنون می فهمد که تصمیم او برای برداشتن ناف چقدر برگشت ناپذیر است . او همچنین گفت:از وقتی که خودم را جای مادرم قرار دادم متاسف شدم، مادرم خیلی غمگین وناراحت است نمی توانم تصور کنم که یک بچه چطور می خواهد ارتباطش را با خانواده قطع کند.

اگر می توانستم به عقب برگردم،هرگز اینکا را انجام نمی دادم کاری احمقانه و نادرست است ؛اگرچه من این کار را به دلایل اشتباه انجام دادم، اما اکنون به من یاد داده است که باید قبل از انجام هر کاری به عواقب آن فکر کنم.


انتهای پیام/