به گزارش پارس نیوز، 

در اولین دیدار کلمات بسیار مهم هستند. از کلمات باید به نحوی استفاده کنید که کسی را که می‌خواهید به خود جذب کنید. برای دختران که بدنبال مرد مناسبی برای ازدواج هستند اولین دیدار بسیار مهم و تاثیر گذار است.

شما فقط یکبار فرصت دارید تا به شکل مناسبی بروی شخص مورد نظر خود تاثیر مثبتی بگذارید، پس حتما در اولین دیدار به بهترین شکل این کار را انجام دهید تا جذابیت و ظرافت زنانه خود را به نمایش بگذارید و اولین دیدار شما با آسودگی خاطر و راحتی همراه باشد. مردها زنانی را انتخاب می‌کنند که با آنها می‌توانند خودشان باشند و براحتی با آنها تعامل کنند.

با این حال، بسیاری از زنان سعی می‌کنند اطلاعات زیادی را درباره مرد مورد نظر خود بدست بیاورند. اما کافی است یکبار چیزی بگویید که تمامی نقشه‌های شما را برای برقراری ارتباط به شکلی مناسب را خراب کند.

اگر از کلماتی استفاده کنید که مناسب اولین دیدار نباشد به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که انرژی طرف مقابل شما کاهش زیادی پیدا می‌کند و دیدارهای بعدی را به احتمال زیاد متوقف خواهد کرد.

در ادامه هفت عبارتی که باید در صحبت‌های خود در اولین دیدار با مرد اجتناب کنید آورده شده است و همچنین توضیح خواهیم داد که از دید مردان این موارد ‌چگونه خواهد بود و به اشتباه‌های گذشته خود پی ببرید.

۱. من خیلی سرم شلوغ هست

سرم شلوغه

وقتی که به مردی می‌گویید که چقدر مشغول هستید و وقت ندارید و برنامه روزانه پیچیده‌ای دارید، مرد به موارد زیر فکر خواهد کرد:

این زن هیچگاه برای من وقت نمی‌گذارد. این زن زمانی برای بیرون رفتن با من ندارد و احتمالا در آخرین لحظه قرارهایمان را کنسل کند. مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ هست و چقدر برنامه های زیادی در طول روز دارید. از گفتن این جمله اجتناب کنید. اگر به دنبال عشق باشید، زمان آن را نیز پیدا می‌کنید و وقت خالی همیشه در دسترس خواهد بود اگر بخواهید.

۲. من کاملا مستقل هستم و به کمک کسی نیاز ندارم

وقتی که یک مرد این جمله را از شما می‌شنود به این موضوع فکر می‌کند که شما به مردی در زندگی خود احتیاج ندارید و خودکفا هستید و نیازی به کمک دیگران هم ندارید. اگر از این جمله استفاده کنید، پایان رابطه شما نزدیک است.

 

خب چرا اینطور هست؟ چون که مردان دوست دارند که به زن ها کمک کنند. مردها به طور ذاتی کمک رساندن به دیگران را وظیفه خود می‌دانند و می‌خواهند به همسر خود همیشه خدمت رسانی و کمک کنند. پس وقتی که شما از این عبارت در مقابل او استفاده می‌کنید قدرت مردانه او را زیر سوال برده و به او می‌گویید که احتیاجی به او ندارید. بله شما به هیچ مردی شاید نیاز نداشته باشید، اما اگر یک مرد می‌خواهید که در زندگیتان در کنار شما باشد سعی کنید از گفتن این جمله پرهیز کنید.

۳. در اولین دیدار نپرسید «اتومبیل شما چیست؟»

اولین دیدار

در اولین ملاقات خود اگر این سوال را کنید مرد فورا این فکر را خواهد داشت که شما به دنبال پول او هستید حتی اگر یک شخص علاقه‌مند به دنیای اتومبیل‌ها باشید. توصیه می‌کنیم از گفتن این جمله اجتناب کنید.

حتی توصیه می‌کنیم به ساعت گران قیمت و یا برند لباس های مرد هم توجه نکنید. اصلا خوب نیست که خود را شخصی نشان دهید که پول و مادیات اهمیت بالایی برایش دارد. مردها دوست دارند آنها را بخاطر خودشان دوست داشته باشید و طرز فکر مشابه‌ای با شما در این زمینه دارند. اگر به دنبال پول و ثروت مرد باشید قطعا ملاقات شما به مرتبه دوم نخواهد رسید.

۴. رابطه قبلی من واقعا بد بود

رابطه عاشقانه بد

بعضی وقتها افراد در اولین قرار ملاقات احساس راحتی زیادی با طرف مقابل می‌کنند و هر صحبتی را به میان می‌آورند و حتی درباره رابطه قبلی خود با مرد دیگری صحبت می‌کنند.

این کار را به هیچ وجه انجام ندهید. صحبت کردن درباره مرد دیگری در رابطه قبلی شما به طور واضح نشان خواهد داد که شما هنوز از فکر آن فرد خارج نشده اید و یا حتی برای شروع رابطه‌ای جدید آماده نیستید. از خود بپرسید که صحبت کردن از رابطه قبلی به نفع شما در این جلسه خواهد بود؟ قطعا خیر . مانند این هست که نفر قبلی را به همراه خود به جلسه آورده‌اید. جلوی خود را بگیرید، قطعا وقت زیادی برای صحبت از رابطه قبلی خود بعدها خواهید یافت.

ملاقات اول برای صحبت کردن متمرکز بروی خودتان است و نه رابطه قبلی و حتی نزدیکان و دیگران.

۵. شغل من افتضاح است

اعتراض به شغل زن

در اولین ملاقات اگر بخواهید درباره شرکتی که در آن کار می‌کنید شکایت کنید و یا از وضعیت بد مالی و مشکلات سلامتی و … صحبت کنید به اندازه زیادی خود را پایین آورده‌اید. این روش اطلاعات دادن اصلا مناسب نیست و بدتر اینکه در جلسه اول ملاقات بخواهید اینگونه صحبت کنید.

۶. دوستی مجازی مزخرف است

اولین دیدار

بله ما کاری به این موضوع نداریم که پیدا کردن مرد درست در فضای مجازی کاری دشوار است. اما اینکه در اولین ملاقات خود بخواهید از دیگر مردانی که در فضای مجازی با آنها آشنا شده‌اید و اینکه از آنها بدتان می‌آید صحبت کنید ایده خوبی باشد. مرد مقابل شما وارد حالت تدافعی خواهد شد. همانطور که اگر مرد مقابل شما از تمام زن‌ها بد بگویید این احساس تدافعی به شما دست خواهد داد. هرگز از ملاقات مردان دیگر در جلسه اول خود صحبت نکنید.

مرد در اولین ملاقات به دنبال یافتن دختر مناسبی هست و جذابیت شما در این خواهد بود که مانند الماسی کمیاب باشید و نباید اینکه با مردان زیادی رابطه دوستی قبلا برقرار کرده باشید و در اولین جلسه به این موضوع اشاره کنید. رویای مرد را در یافتن دختری فوق العاده خراب نکنید. اگر درباره مردانی که با آنها ارتباط خود را بهم زده اید صحبت کنید مرد مقابل شما این تصور را خواهد داشت که مردانی با کلاس کمتری را می‌پذیرید و به او نیز علاقه مند نخواهید بود. این مورد علاقه مرد شما نخواهد بود. پس صحبت خود را به آن سمت نبرید.

۷. من خیلی خسته هستم، روز پرکاری داشته‌ام

زن خسته از کار

در مصاحبه با مردان زیادی که داشته‌ایم متوجه شده‌ایم که تعداد زیادی از آنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که زنان زیادی را در اولین ملاقات دیده‌اند که به شکل جلسه ای با روانشناس با آنها برخورد کرده‌اند.

شاید شما فراموش کرده اید که در مقابل یک مرد خوش تیپ و مهربان حضور دارید و این ملاقات فرصتی برای رفع مشکلات شما نیست. بلکه فرصتی است که او را هیجان زده کنید. اما هنگامی که شما این مسیر نامناسب و ناخوشایند را برای صحبت ادامه می‌دهید، مرد مقابل شما فکر می‌کند که شما در مشکلات خود غرق شده‌اید و آن انرژی بالایی که مرد در زن به دنبال آن هست را ندارید و برای او مناسب نیستید. شما باید از اینکه با او به بیرون آمده‌اید و می‌خواهید دو نفره از ملاقاتتان لذت می‌برید را به او نشان دهید.