به گزارش پارس نیوز، 

بعد از چند وقت سکوت و حاشیه‌نشینی این روزها دوباره حمید هیراد جنجالی‌شده به تیتر اخبار برگشته است؛ و برای یک خواننده پاپ که حتی بدنامی را نیز به بی‌نامی ترجیح می‌دهد، این بهترین اتفاق ممکن است.

به‌خصوص که آخرین موج خبری درباره هیراد با ماجرای اتهام سرقت ادبی و معذرت‌خواهی او از هوادارانش ایجاد شده بود، اما در روزهای اخیر هیراد دوباره خبرساز و جنجالی شده است. همکاری حمید هیراد با تیستو دی‌جی سرشناس هلندی خبری مهم و غیرقابل‌ باورترین بود.

خبری که اول بار در رسانه نوا منتشر شد: تمجیدهای تیستو از حمید هیراد ادامه دارد. شنیده می‌شود هیراد به ‌زودی با دی‌جی تیستو دارنده عنوان پرافتخار برترین دی‌جی دنیا در قالب ریمیکس یکی از قطعات محبوب هیراد همکاری خواهد کرد.آن‌چه همکاری هیراد و تیستو را محتمل جلوه می‌داد، گفته‌های این دی‌جی سرشناس بود؛ که در پاسخ یکی از هواداران خود گفته بود؛ صدای هیراد را دوست دارم.

تیستو پیشتر نیز حمید هیراد را در صفحه شخصی خود دنبال کرده بود. شیرینی این خبر اما در کام و جان هیراد ته‌نشین نشده بود که او دوباره وارد برزخ تکراری تمام سالیان اخیرش شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که یک ترانه‌سرا به ‌نام علیرضا بدیع با انتشار ویدیویی از کنسرت این خواننده نوشت: حمید هیراد در کنسرتش زنده نمی‌خواند! دریافت پول گزاف از مردم بابت لب‌خوانی به جای زنده‌خوانی هم اختلاس است!

آیا مردم حق ندارند در قبال پول و زمانی که صرف می‌کنند، بپرسند که چرا به جای آقای خواننده با پخش سی‌‌دی پذیرایی می‌شوند؟ خبرنگار وقتی با محسن ناصری مدیربرنامه هیراد در این مورد تماس گرفت؛ ناصری گفت چهارماه می‌شود که همکاری‌اش را با هیراد پایان بخشیده و نمی‌تواند به پرسشی درباره این خواننده پاسخ گوید.

پاسخ هیراد

حمید هیراد اما این‌بار نه سکوت کرد و نه معذرت‌خواهی. او ساعاتی بعد از انتقاد تند علیرضا بدیع ویدیویی از اجرایش از یک نمای دیگر را منتشر کرد و نوشت: و باز هم نزدیک کنسرت تهران شدی! حواشی و شروع تخریب‌های سازماندهی‌شده. این‌بار با جابه‌جایی صدای کنسرت. این هم فیلمی که از کنار استیج گرفته شده است.

انتهای پیام/