به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود در گلزار شهدای اصفهان نوشت:

امروز اصفهان مزار شهدا؛کسانی که با هر اعتقادی باشی باید بهشون احترام بذاری...کسانی که اگر با اون اعتقاد خالص نبودن به خدا که الآن ایرانی نداشتیم و مال و ناموس و سرزمینمون به یغما رفته بود... همین الآنم اگه خیلی ازین انسان‌های با اعتقاد مثل سردار سلیمانی نبودن، کشورمون دست داعش بود... تمام‌قد به احترام شهدا می‌ایستم و درود به مادران و پدرانی که پذیرفتن فرزندشون در راه اعتقادش رفت.

گاهی وقتا از خودم بدم میاد که انقدر درگیر دنیا شدم و یادم میره در این کشور... نوجوونهایی بین سن 15 تا 25 سال رفتند که ما الآن بتونیم راحت زندگی کنیم و پاش بیفته خون همم بریزیم از حسادت و بد جنسی... آخ چه دنیایی... با عمو پورنگ و آقای مسلم آقاجان زاده و امیر سهیلی همه باهم رفتیم مزار شهدا؛ حالا حال سبک‌تری دارم... ما خیلی باید به شهدا و جانبازان احترام بذاریم... فکر کنید ریاس؛ مهم نیس... اگه دونفرم یادشون بیفته که ما هر چی داریم از شهداس، برا من کافیه؛ دیگه درگیر قضاوتای مردم نیستم... خودمم نه ممنوع تصویرم... نه احتیاجی چه مالی چه کاری به کسی ندارم... شکر که یا علی گفتیم و رو پا خودمونیم... بختیاری باج به کسی نمیده... این پست رو واسه دلم گذاشتم... زیارت بابا رکن الدین و تخت فولادم رفتیم... روحت شاد شهید ایران من؛ یادت سبز و گرامی... یا علی.